پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۷۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
هر چند برگزاری مراسم افتتاحیه سی و دومین دوره بازیهای المپیک بدون حضور تماشاگران جذابیت های مراسم را کاهش داده بود اما شروع مسابقات دوومیدانی «خلا» بزرگ را بیشتر نشان داد.
شعارسال: یکی از جذابیت‌های همه رویداد‌های ورزشی شور و هیجانی است که از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه به بازیکنان و ورزشکاران منتقل می‌شود تا رقابتی جذاب و تماشایی‌تر را به نمایش بگذارند.

اتفاقی که در رویداد بزرگی، چون المپیک نمود بیشتری دارد و حضور تماشاگرانی از سراسر دنیا باعث دلگرمی بیشتر ورزشکاران و رقم خوردن رقابتی هیجانی‌تر می‌شود. اما در سی و دومین دوره بازی‌های المپیک که به میزبانی توکیو برگزار می‌شود، یک افسوس همیشگی وجود دارد؛ «غیبت تماشاگران».

هر چند در مراسم افتتاحیه هم جای خالی تماشاگران کاملاً احساس می‌شد و این رویداد نمایشی و جذاب بدون هیجان داخل ورزشگاه برگزار شد و دیگر خبری از صدای تشویق‌ها و سروصدای آن‌ها نبود، اما با شروع رقابت‌های دوومیدانی این خلا بزرگ بیشتر احساس شد.
 
 
خلا بزرگ غیبت تماشاگران در بازی دوومیدانی

رقابت‌های دوومیدانی از صبح روز جمعه در حالی به میزبانی ورزشگاه ملی توکیو آغاز شد که این ورزشگاه خالی از تماشاگر بود و با ماکت‌ها و نماد‌هایی از تماشاگران پر شده بود. اتفاقی که دیگ جوشان در هنگام برگزاری مسابقات دو ۱۰۰ متر را به یک جعبه سرد و بی روح تبدیل کرده بود!

شیوع کرونا و گسترش آن ژاپنی‌ها را وادار به گرفتن این تصمیم کرد و هر چقدر آن‌ها تلاش کردند تا بتوانند حداقل تماشاگران خودی را در ورزشگاه‌ها داشته باشند، اما در نهایت تصمیم گرفتند تمام رویداد‌های ورزشی بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

خلا بزرگ تماشاگران هر چند در همه رشته‌ها آزار دهنده است، اما این آزار در ورزشگاه محل برگزاری مسابقات دوومیدانی بیشتر و سنگین‌تر است. خصوصاً در مسابقات دو ۱۰۰ متر مردان که یکی از جذابترین رقابت‌های تمام المپیک است این خلا بیشتر احساس خواهد شد.

قطعاً غیبت تماشاگران که هیجان و انرژی زیادی را به ورزشکاران منتقل می‌کنند روی عملکرد ورزشکاران و دونده‌ها هم تاثیرمنفی خواهد گذاشت چرا که حداقل برای قهرمانان دیگر کسی نیست که بتوانند پس از اول شدن شادی شان را با آن‌ها تقسیم کنند.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۵۲۶۸۶۵۸، mehrnews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
0
0
برای هر رشته ورزشی حضور تماشاگران واقع انرزی به همراه دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
0
0
حضور تماشاگران برای تشویق و دادن روحیه خیلی میتونه خوب باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین