پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۰
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌ غربی در همايش سالروز آزادسازي سوسنگرد گفت: بی‌تردید حمله صدام به سوسنگرد چهره نفاق بنی‌صدر را بیش از پیش نمایان کرد.

شعار سال : علیرضا رادفر در همایش گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تمامی معادلات نظام استکباری در هم شکسته شد چون پیش از آن، نظام جهانی به دو نظام شرق و غرب تقسیم شده و همه دنیا تحت سیطره آن قرار گرفته بودند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بنابراین در روزگاری که دین‌باوری هیچ جایگاه در جهان نداشته و قدرت‌های جهان مردم را به بی‌دینی دعوت می‌کردند این انقلاب باشکوه به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفته و به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی دست به دسیسه‌های مختلف زده که از جمله آنها برانگیختن حرکت‌های قومی در داخل کشور بود که خوشبختانه با هدایت و رهبری امام خمینی(ره) و هوشیاری مردم در نطفه خفته شد.

رادفر افزود: وقتی تلاش‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در ایجاد اختلافات قومیتی به نتیجه‌ای نرسید، استکبار جهانی به این نتیجه رسید که با دادن اطلاعات غلط به صدام کوته‌فکر، وی را وادار به حمله به ایران کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌ غربی بیان کرد: در این باره آنان حمله را از محور جنوب و خوزستان آغاز کرده و با این هدف که با حمله به سوسنگرد به اهواز و در نتیجه به کل این استان دسترسی می‌یابند وارد شهر شده اما مردم مسلمان این خطه با سلاح‌های سنتی و محدود خود و با مقاومت جانانه دشمن را ناکام گذاشتند.

رادفر با تاکید بر اینکه حمله دشمن به سوسنگرد سبب نمایان شدن چهره نفاق بنی‌صدر شد اظهار داشت: متاسفانه رئیس جمهور وقت آن زمان مانع رسیدن سلاح و مهمات به جبهه‌های جنگ علیه باطل می‌شد.

وی تصریح کرد: با این حال سوسنگرد با 200 نفر رزمنده و در شرایطی که از زمین و آسمان گلوله می‌بارید از خطر سقوط نجات یافت.

رادفر اظهار داشت: بنابراین با توجه به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون اعلام می‌کنند که گزینه نظامی بر روی میز است و از سوی دیگر برنامه‌های نظامی خود را در اطراف کشورمان اجرا کرده اما در مقابل ایران احتیاط می‌کنند به این خاطر است که نگاهشان به هشت سال دفاع مقدس است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌ غربی گفت: بنابراین دوران هشت سال دفاع مقدس نشان داد که دین‌مداری می‌تواند جامعه را اداره کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ نشرخبر : 27 آبان ۱۳۹۴ کد مطلب : 920396 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین