پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۰۲۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
بازی دیشب پرسپولیس، بازی زیبای منجر به برد این تیم بود. تا اینجای کار باید به بازیکنان، مربیان، هواداران وکادر مدیریتی تیم تبریک گفت، اما کم توجهی کادر مدیریتی و عدم ارسال اطلاعیه‌های مکرر وموثر برای هواداران مبنی بر نیامدن به خیابان، رقم زد آنچه را که دیشب در میدان ولیعصر تهران شاهد بودیم. بنظر می‌رسد که جریمه سنگین و بدون گذشت این باشگاه، بستر را برای رعایت بیشتر چارچوب‌ها فراهم کند.
شعار سال: پرسپولیس دیشب با دو گل پیکان را شکست داد و با ۶٧ امتیاز برای پنجمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شد. استقلال هم از سپاهان شکست خورد و در جا زد. این واقعه، حداقل در قالب سناریو سازی‌های احتمالی می‌بایست مورد توجه قرار گرفته و برای کنترل هواداران، برنامه ریزی می‌شد.

دیشب میدان ولیعصر تهران شاهد جشنی پر شور، اما بدون رعایت پروتکل‌ها یا رعایت ضعیف آن بود. جشنی که مثل هزاران مراسم عروسی یا تجمعات عزاداری، نباید برپا می‌شد.

کم توجهی کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس و عدم ارسال اطلاعیه‌های مکرر و موثر برای هواداران مبنی بر نیامدن به خیابان، رقم زد آنچه را که دیشب در میدان ولیعصر تهران شاهد بودیم. بنظر می‌رسد که جریمه سنگین و بدون گذشت این باشگاه، بستر را برای رعایت بیشتر چارچوب‌ها فراهم کند.

تعداد بازدید : 6
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین