پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۰۶۷
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۶
براساس مصوبه شماره ۳۴۲/م مورخ ۰۹/۰۵/۱۴۰۰ شورای مرکزی، به موجب حکمی از سوی حسین روحانی نژاد نماینده، ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عزیزالله مهدیان به عنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منصوب شد.
شعارسال: در جلسه‌ای با حضور اعضای شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عزیزالله مهدیان به عنوان سرپرست بنیاد مسکن انتخاب و در جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد این نهاد این حکم قرائت و ابلاغ گردید. در قسمتی از این حکم خطاب به سرپرست جدید بنیاد مسکن آمده است: «امید است با توکل بر خداوند متعال و ضمن بهره گیری از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پشتوانه غنی تجارب مدیریتی و همکاری کارکنان مومن و تلاشگر بنیاد، در تحقق اهداف عالیه این نهاد انقلابی و یادگار امام راحل (ره) موفق و مؤید باشید».
 
 
 
انتصاب سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی


شایان ذکر است مهدیان پیش از این در سمت مدیرکل استان‌های کردستان، گیلان، همدان مازندران و همچنین معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن مشغول به کار بود.


شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۳۶۰۴، didbaniran.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین