پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۱۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
"قاسم تقی زاده خامسی" در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این نبود درک، سبب شده با ساده انگاری مساله آب در ایران، هر روز پوپولیسم برای دست‌آویز کردن آن در جهت بهره‌برداری اغراض سیاسی و اقتصادی فعالتر شود.
شعارسال:قاسم تقی زاده خامسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این نبود درک، سبب شده با ساده انگاری مساله آب در ایران، هر روز پوپولیسم برای دست‌آویز کردن آن در جهت بهره‌برداری اغراض سیاسی و اقتصادی فعالتر شود.

وی ادامه داد: این درحالی است که جهان با رویکرد‌های "سیستم‌های پیچیده انطباقی " از تقلیل گرایی موضوع کمبود آب که می‌تواند حیات تمدن‌های بشری را تحت تاثیر قرار دهد به شدت دوری می‌کند.

معاون وزیر نیرو نوشت: اگر همه راه‌های درست را هم برای مدیریت منابع آب کشور در پیش بگیریم، اینکه ما در اقلیم خشک قرار گرفته ایم و منابع آبی کافی نیست حقیقت گریزناپذیر است.

تقی زاده خامسی افزود: در دورانی سخت از در افتادن با پیچیدگی‌های پرخطر، اقتصاد سیاسی، ضرورت‌های تغییر الگوی توسعه، در گیر شدن با ذینفعان ریز و درشت و همه الزام‌های ناشی از اصلاح در سیستم‌های پیچیده را پیش رو خواهیم داشت که تلخی‌های خود را دارد.
 

ساده انگاری مساله آب در ایران
 
وی نوشت: پوپولیسم در قالب یک واقعیت، ده‌ها دوروغ را در جهت فریب جامعه و هدایت به سمت و سوی خواسته‌های نامشروع خود استفاده می‌کند به خصوص در روز‌های اخیر که شاهد فرصت طلبی‌های جاه طلبانه افرادی هستیم که اتفاقا باعث و بانی شرایط موجود هستند.

معاون وزیر نیرو افزود: تلاش می‌شود در روز‌های آینده واقعیات منابع آبی کشور مطرح شود تا گامی باشد برای آگاهی عمومی و دوری از پوپولیسم آبی باشد.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۱۰ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۸۴۴۲۲۵۱۱، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
0
0
با بحران کم‌آبی مواجهیم و باید فکری اساسی برای آن کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین