پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۳۵۴۱۲۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
مالیات ستانی در ایران صرفا با رویکرد تامین منابع مالی دولت مورد توجه قرار گرفته و فاقد کارآمد‌ها و کارکرد‌های تقویت نظام تولید، ممانعت کننده از فساد، افزایش عدالت اجتماعی و مواردی همانند است. شیوه‌های سنتی مالیات ستانی برای مردم بشدت هزینه بر بوده و بعضا فاقد مشروعیت می‌باشند. این در حالی است که دنیا با بهره گیری از فناوری به سمت کارآمدی این سیستم حرکت نموده و تغییرات لازم را در نهاد‌ها و سازمان‌های مالیاتی خود ایجاد کرده است.
شعار سال: مالیات‌ستانی در ایران صرفا با رویکرد تامین منابع مالی دولت مورد توجه قرار گرفته و فاقد کارآمد‌ها و کارکرد‌های تقویت نظام تولید، ممانعت کننده از فساد، افزایش عدالت اجتماعی و مواردی همانند است. شیوه‌های سنتی مالیات ستانی برای مردم بشدت هزینه بر بوده و بعضا فاقد مشروعیت می‌باشند. این در حالی است که دنیا با بهره گیری از فناوری به سمت کارآمدی این سیستم حرکت نموده و تغییرات لازم را در نهاد‌ها و سازمان‌های مالیاتی خود ایجاد کرده است.
 
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تازه‌های حسابداری
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین