پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۸۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
وقتی با حاکمیت حداکثری قانون در کشور مواجه هستیم و حقوق جایگاه و اهمیت چندانی ندارد. وقتی رسانه بجای صدای مردم، تریبون خبر پراکنی فرض می شود. وقتی مکانیزم قانونی مطالبه گری موثر مردمی تعریف نشده است و .... . مشخص است که مجری با زدن حرف حق، باید توبیخ هم بشود. ادامه بدهید ببینید که چه هزینه هایی باید پرداخت شود.
شعارسال: بخشی از صحبت‌های پیمان طالبی مجری برنامه «طبیب» با واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی روبرو شد و در همین رابطه روابط عمومی گروه اجتماعی شبکه سه سیما اعلام کرد: تهیه کننده و مجری برنامه طبیب از افراد با سابقه و دغدغه‌مند سیما هستند و برنامه طبیب سالهاست که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است، اما پیمان طالبی در این برنامه، نتوانست بر احساسات شخصی و عقاید فردی خود غلبه کند و خارج از چارچوب حرفه‌ای به بیان مطالبی پرداخت که به توبیخ نامبردگان توسط مدیر شبکه منجر شد.
 
 
 
 
توبیخ پیمان طالبی مجری برنامه طبیب


وی تاکید کرد: شبکه سه سیما به عنوان شبکه جوان همچون سایر شبکه ها، نهاد‌ها و رسانه‌های کشور، همراهی با مسئولان و مدیران متعهد کشور و ملت شریف ایران را وظیفه خطیر خود می‌داند و همواره در تلاش است تا مشکلات و کاستی‌های کشور را بدون هیچ گونه غرض‌ورزی و جانب گرایی به اطلاع همگان برساند.

وی اظهارداشت: در روز‌های اخیر که، همزمان با شیوع بیش از پیش ویروس کرونا و افزایش تعداد جانباختگان، مواضعی از طرف مسئولین در خصوص واکسن مطرح شد که فرصت را برای دشمنان ایران برای سودجویی و اقدام به زدن برچسب ناکارآمدی به نظام فراهم کرد، وظیفه شرعی و عرفی رسانه ایجاب می‌کند که به عنوان چشم بینای جامعه، مسیر ارتباطی مردم با مسئولان را هموار سازد. بی تردید تحقق این وظیفه قانونی می‌بایست با پرهیز از جانب‌گرایی و احساسات فردی و به صورت حرفه ای، منطقی و هوشمندانه باشد.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مشرق‌نیوز، تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۲۵۸۲۸۵، mashreghnews.ir.
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
0
0
حرف حق زدن شاید جرم است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
0
0
خب درست عمل کنید تا اینگونه حرفها زده نشود، حرف دل خیلیها میتونه باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین