پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۹۹۶
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
نماینده بجنورد در مجلس، گفت: شهرداری تهران یک جایگاه سیاسی نیست در حالیکه آقای زاکانی یک شخصیت ملی سیاسی است و سوابق متعددی دارد. ما علاقمندیم که ایشان در مسئولیت‌های مختلف قرا بگیرد، اما اجازه نمی‌دهیم مجلس را با مهم‌تر شمردن شهرداری تهران، تضعیف کند.
شعارسال: محمد وحیدی نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی در جلسه صحن علنی امروز (۲۳ مرداد) و در جریان مخالفت با استعفای علیرضا زاکانی طی سخنانی گفت: شهرداری تهران یک جایگاه سیاسی نیست در حالیکه آقای زاکانی یک شخصیت ملی سیاسی است و سوابق متعددی دارد. ما علاقمندیم که ایشان در مسئولیت‌های مختلف قرا بگیرد، اما اجازه نمی‌دهیم مجلس را با مهم‌تر شمردن شهرداری تهران، تضعیف کند.

وی افزود: همین مجلس انقلابی کمتر از یک ماه قبل به وزیر کشور به دلیل انتخاب استانداران و فرمانداران غیر مرتبط کارت زرد داد و امروز دوستان پیگیر چنین استعفایی هستند.

نماینده بجنورد در مجلس همچنین بیان کرد: امروز برخی از همکاران محترم به من می‌گویند اگر شما با استعفای زاکانی مخالفت کنی این مخالفت یک کار غیرانقلابی است، یعنی دایره انقلابی را باید اینگونه تعریف کنیم؟ کسی که ده شهید از خانواده‌اش به انقلاب تقدیم کرده انقلابی بودنش باید اینطور سنجیده شود؟ این چه روشی است، برای تغییر رأی افراد استفاده می‌شود.

وحیدی گفت: جمله پایانی من این است، اگر این استعفا برای عضویت در کابینه بود، حتما رأی می‌دادیم چرا که ایشان می‌توانست به مردم قم هم خدمت کند، اما اگر به تهران بیاید دیگر خدمت به قم از ایشان سلب می‌شود، این حق مردم قم است که وقتی به یک نفر برای نمایندگی رأی دادند او تمام مدت برای چهار سال به وظیفه خود عمل کند.
 

شهرداری تهران یک جایگاه سیاسی نیست
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۲۳ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۱۱۱۷۵۷۸، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین