پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۰۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
امروز آمار غیر قابل باور مبتلایان جدید شهر مشهد و بستری‌های روزانه و تعداد بالای متوفیان کرونایی، دلیلی محکم بر مدیریت ناکارآمد استانداری خراسان رضوی است.
شعار سال: هاشم دائمی امروز در صفحه اینستاگرامی خود از اقدامات ستاد استانی کرونا در خراسان رضوی به شدت انتقاد کرد و نوشت:

همانطور که می‌دانید روز‌های تلخی در پیش‌رو داریم، امروز وجود بحران همه‌گیری کرونا بر هیچ‌کسی قابل‌انکار نیست و این بحران؛ اقدامی عاجل می‌طلبد و نیاز به یک عزم جدی و همگانی همه دستگاه‌های ذی‌ربط دارد.

امروز آمار غیر قابل باور مبتلایان جدید شهر مشهد و بستری‌های روزانه و تعداد بالای متوفیان کرونایی، دلیلی محکم بر مدیریت ناکارآمد استانداری خراسان رضوی است.

آقایان بزرگوار اگر در مدیریت این همه‌گیری ناتوان هستید با جان مردم بازی نکنید و جای خودتان را به فردی کارآمد بدهید و بروید که فردای قیامت می‌بایست در محضر الهی پاسخگو باشید.

واقعا چه میزان سهل‌اندیشی باید در میان باشد که بجای اجرای محدودیت‌های سختگیرانه برای کنترل این همه‌گیری، بازهم مجوز‌های آمد و شد صادر می‌شود و انگار حفظ جان مردم در اولویت نیست بلکه شاید اغراض سیاسی در میان است.

به عنوان یک مطالبه همگانی؛ با توجه به بی‌کفایی مشهود در مدیریت کرونا در استان و بالخصوص شهر مقدس مشهد و جلوگیری از رقم خوردن فاجعه بزرگتر کرونایی در این شهر، از رییس محترم دولت خواهشمندیم هر چه زودتر به تعیین تکلیف استانداری لایق، مدیر، شجاع و جهادی اقدام فرمایند.

امروز مدیریت کرونا در شهر مشهد یک مطالبه عمومی است و مسئولین باید هر چه سریعتر به این مطالبه پاسخ دهند و الا به زودی بخاطر ترک فعل شان که منجر به تهدید و از بین رفتن جان شهروندان گشته، در آینده‌ای نه چندان دور محاکمه خواهند شد.

و، اما نیاز امروز:

۱- واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در مشهد بخاطر شرایط خاصی که حاکم است

۲- تجهیز کامل داروخانه‌ها به دارو‌های مورد نیاز بیماران کرونایی

۳- راه اندازی داروخانه سیار برای جلوگیری از ازدحام جمعیتی

۴- تجهیز فوری بیمارستان‌ها و برپایی بیمارستان‌های صحرائی

۵- استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی و گرو‌های جهادی به نحو مقتضی

۶- آگاهی بخشی مستمر به مردم بدون ایجاد هراس، برای رعایت هر چه بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی

۷- تدوین و اجرای محدودیت‌های سختگیرانه عبور و مرور چه در شهر و چه در مبادی شهر

۸- هوشمندسازی حضوری کارکنان ادارات در محل کار و حتی‌المقدور تعطیلی آن‌ها

۹- محدودیت زمانی برای استفاده از مترو یا تعطیلی کامل آن تا زمان بهبود شرایط

در پایان از مردم عزیز شهر امام مهربانی‌ها می‌خواهم به رعایت توصیه‌های بهداشتی اهتمام ورزیده و حتی‌المقدور در قرنطینه خانگی باشند تا ان شاءالله به زودی شرایط به وضعیت آرام برگردد.

هاشم دائمی
رییس کمیسیون حقوقی و شورای شهر مشهد

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۰۵۲۳۰۰۰۲۰۹، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
بطور کل مدیریتی برای کرونا صورت نگرفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
این نیازها برای همه شهرها نیازهای اساسی هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین