پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۰۶۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
رییس فدراسیون فوتبال، دستور آغاز طرح بازسازی و توسعه هتل آکادمی در مرکز ملی فوتبال را صادر کرد.
شعارسال: هتل آکادمی فوتبال در چند سال گذشته در اختیار پیمانکار بهره بردار بود و در این مدت به سبب تراکم مسافر، کمتر پیش می‌آمد تیم‌های ملی فرصت اقامت در این هتل را پیدا کنند.

با توجه به اختصاصی بودن فضای هتل آکادمی و بالا بودن هزینه‌های اقامتی در دیگر هتل‌های پایتخت جهت برگزاری اردو‌های تیم‌های ملی و مقرون به صرفه نبودن اجاره هتل به بهره بردار، درنهایت تصمیم بر آن شد که دراختیار گرفتن این مجموعه مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار گیرد.

به همین ترتیب با سیاست و تصمیم اتخاذ شده قرار بر این شد که از این پس اداره هتل آکادمی فوتبال برعهده فدراسیون فوتبال باشد تا تیم‌های ملی بتوانند استفاده بهتری از امکانات این هتل برای برپایی اردو‌های آماده‌سازی خود داشته باشند.
 

بازسازی و طراحی جدید هتل آکادمی فوتبال
 
البته در این راه هتل آکادمی نیاز به بازسازی و طراحی جدید و توسعه و حتی احداث فاز دوم دارد که شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال دستور انجام اقدامات لازم برای آماده سازی هتل آکادمی را صادر کرده است.

طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته بعد از انجام کار‌های کارشناسی، طراحی و گرفتن مجوز‌های لازم در آینده‌ای نزدیک پروژه احداث فاز دوم هتل آکادمی برای افزایش ظرفیت اتاق‌های هتل هم در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت.

گفتنی است هتل آکادمی در سال‌های گذشته هم دچار استهلاک شده و هم طرح توسعه آن از اهداف پیش روی رییس فدراسیون است.

شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۲۴ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۱۱۱۷۹۱۸، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین