پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۳۵۵۵۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
مفید گفت: حضوری شدن آموزش‌ها بستگی به تکمیل فرآیند واکسیناسیون و تغییر رنگ شهر‌ها دارد.
شعار سال: ودودی مفید، رئیس اداره بهداشت و درمان دانشگاه شهید بهشتی، درباره واکسیناسیون جامعه دانشگاهی شهیدبهشتی اظهار کرد: فرآیند واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه شهیدبهشتی پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به اولویت بندی واکسیناسیون گروه‌های شغلی حساس، بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و همکاری شبکه بهداشت و درمان شمیرانات، در ۱۱مرداد ماه آغاز شده است.

او افزود: طی ۸ روز واکسیناسیون جمعا ۲۰۴۹ دز واکسن (۱۴۸۹ دز سینوفارم و ۵۶۰ دز آسترازنکا) به جامعه دانشگاهی شهید بهشتی توسط همکاران اداره بهداشت و درمان دانشگاه تزریق شده است و مقرر است در صورت تامین واکسن یک روز دیگر هم برای افراد جامانده اختصاص یابد.

مفید تصریح کرد: با توجه به اعلام برنامه زمان بندی وزارت علوم واکسیناسیون دانشجویان عزیز از شهریور ماه و با اولویت دانشجویان تحصیلات تکمیلی انجام می‌شود که امید است طبق برنامه تنظیم شده انجام شود.

تکمیل ایمنی بعد از گذشت حداقل دو هفته از دریافت دز دوم واکسن

رئیس اداره بهداشت و درمان دانشگاه شهیدبهشتی ادامه داد: بر اساس مستندات علمی ایجاد ایمنی بعد از گذشت حداقل دو هفته از دریافت دز دوم واکسن تکمیل می‌شود و طبق اعلام معاون آموزشی وزارت عتف حضوری شدن آموزش در دانشگاه‌ها منوط به حفظ سلامتی افراد است و اگر واکسیناسیون انجام شود و شهر‌ها در شرایط زرد و آبی قرار گیرند، کلاس‌ها حضوری خواهند شد.

مفید گفت: امیدواریم با تسریع و تکمیل فرآیند واکسیناسیون اساتید، کارکنان و دانشجویان از سر گیری آموزش حضوری محقق شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۸۵۹۲۱۴، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
0
0
با این اوضاع کمی بعید به نظر میرسد که بصورت حضوری کلاسها برگزار شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
0
0
در حال حاضر که به رنگ قرمز هستند شهرها و بعد باید نارنجی بشن و بعد زرد، تو این یک ماه باقیمانده تقریبا غیر ممکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین