پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۰۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
سیدحسین نقوی حسینی گفت: معتقدم که رئیسی تلاش کرده بدون توجه به جناح بندی‌ها افراد را معرفی کند و کابینه‌ای بدون رنگ و بوی جناحی و با همان ۴ ویژگی که ذکر کرده بود یعنی انقلابی بودن، مردمی بودن، پاکدستی و اعتقاد به مدیریت جهادی را مد نظر قرار داده و از نظر وی افراد کابینه دارای چنین ویژگی‌هایی هستند.
شعار سال: سیدحسین نقوی حسینی نماینده اصولگرای مجلس دهم با اشاره به ترکیب کابینه سیزدهم بیان کرد: آقای رئیسی تلاش گسترده‌ای داشت برای معرفی افرادی که قبلا ویژگی هایشان را نظیر فساد ستیزی بیان کرده بودند.

او ادامه داد: البته دستگاه‌های مختلف ویژگی‌های مختلفی دارند و افراد باید متناسب با همان دستگاه‌ها بر سر کار بیایند و آقای رئیسی تلاش کرد افراد جوان و باانگیزه بیشتر که می‌توانند دست به تحول بزنند را انتخاب کند.

نقوی حسینی افزود: در این کابینه هم افراد با تجربه و دارای رزومه‌های قوی حضور دارند و هم افرادی که تجربه مدیریت کلان ندارند که ارزیابی و بررسی آن با مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ملت است که برنامه‌های آن‌ها را شنیده، رزومه آن‌ها را بررسی، تجربیات آن‌ها را مد نظر قرار داده و در نهایت رای اعتماد داده و یا ندهند و این یعنی تا اینجا رئیس جمهور محترم کار خود را انجام و کابینه خود را معرفی کرده است.

نماینده اصولگرای مجلس دهم، با اشاره به اهمیت اقتصاد در شرایط امروز کشور بیان کرد: تیم اقتصادی رئیس جمهور تیم خوبی است و افراد آن هم از نظر علمی و هم تجربی افراد باتجربه و پخته‌ای هستند و منتظر بررسی و جمع بندی نهایی مجلس هستیم.

رئیسی تلاش کرده تا ۴ ویژگی در کابینه متبلور باشد
وی با اشاره به افراد غایب در این کابینه بیان کرد: آقای رئیسی قبلا هم بیان کرده بود افرادی را معرفی خواهد کرد که بتواند با آن‌ها همکاری داشته و اهداف مورد نظر دولت را دنبال کنند؛ البته توقع بود که خیلی از افراد در کابینه باشند برای مثال آقای نیکزاد، آقای جلیلی، آقای محمد، آقای منصوری و حتی علی باقری که در ارزیابی‌های اولیه کابینه از این افراد نام برده می‌شد، اما در نهایت شاهد بودیم که در کابینه حضور ندارند، اما در نهایت رئیس جمهور است که وزیر انتخاب می‌کند و باید پاسخگوی اقدامات خود و توقعات مردم باشد و تحولات مد نظر خود را اجرایی کند، فساد ستیزی کند، اعتماد مردم را به دولت بازگرداند و در زمینه معیشت تحول ایجاد کند.

این فعال اصولگرا در پاسخ به این سوال که آیا کابینه سیزدهم فراجناحی است؟ گفت: معتقدم که رئیسی تلاش کرده بدون توجه به جناح بندی‌ها افراد را معرفی کند و کابینه‌ای بدون رنگ و بوی جناحی و با همان ۴ ویژگی که ذکر کرده بود یعنی انقلابی بودن، مردمی بودن، پاکدستی و اعتقاد به مدیریت جهادی را مد نظر قرار داده و از نظر وی افراد کابینه دارای چنین ویژگی‌هایی هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۷۸۶۲۵۴۶، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
0
0
این ۴ ویژگی که بیان شد برای مدیریت یک وزارتخانه کافی است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
0
0
کارآمدی و شایستگی از مهمترین موارد انتخاب یک وزیر میتونه باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین