پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۹۷۶
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
گروه ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار و افشای اسامی و مشخصات دقیقی از اعضای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) کرده است.
شعار سال: در آستانه سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق (منافقین) گروهی ناشناس موسوم به «اختاپوس» اسامی، مشخصات دقیق و تصاویری از اعضای منافقین منتشر کرد.

این گروه در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد به اطلاعات تمامی اعضای اردوگاه اشرف در تیرانا و سایر اعضای مجاهدین خلق در سایر کشور‌ها دست یافته است و قصد دارد تمامی این تصاویر و اسامی را منتشر کند.

اختاپوس تاکنون اسامی و تصاویر تعدادی از اعضا را منتشر کرده که شامل اطلاعات سازمانی، مسئولیت و اطلاعات خانوادگی آن‌هاست.

این گروه تهدید کرد در روز‌های آینده اطلاعات بیشتری از اعضا منتشر خواهد کرد.

افشای اسامی و مشخصات دقیق منافقین + تصاویر

صدیقه حسینی، از اعضای منافقین
صدیقه حسینی در سال ۱۳۷۴وارد عراق شد و با حمایت مژگان پارسایی در سازمان ارتقا پیدا کرد. این عضو منافقین مسئولیت‌های زیر را برعهده داشت:

- مسئول اول سازمان (مسئول فرماندهی زنان و شاخه اجتماعی)

- رئیس ستاد ارتش

- مسئولیت یگان‌های ارتش آزادی‌بخش در ایران

حسینی هم‌اکنون در آلبانی و در کمپ تیرانا حضور دارد.

افشای اسامی و مشخصات دقیق منافقین + تصاویر

مسعود صفی زاده شبستری، از اعضای منافقین
مسعود صفی زاده شبستری متولد ۲۱/۰۵/۱۹۶۰ از هواداران فاز سیاسی تشکیلات در سال‌های ۱۳۵۷تا ۶۰ بود. پس از انتقال وی به پادگان اشرف، تحت آموزش‌های نظامی و ایدئولوژی قرار گرفت و در مراکز نظامی سازمان‌دهی شد. سازماندهی وی اغلب در قسمت‌های نظامی و رسته مخابرات و ارتباطات بوده است.

وی تمامی آموزش‌های رسته مخابرات اعم از بی‌سیم و باسیم و بعد‌ها رایانه و امور فنی، کلاس‌های آموزش عکاسی و فیلمبرداری را گذراند.

شبستری از سال ۱۳۸۲ و بعد از سقوط صدام به‌عنوان یکی از نفرات تخصصی در امور رایانه، فیلمبرداری و عکسبرداری به‌طور تمام‌وقت تحت امر ستاد تبلیغات فعالیت می‌کرد.

وی در سال ۱۳۹۴ به همراه سایر اعضا به آلبانی منتقل شد و در حال حاضر معاون ستاد تبلیغات سازمان است.
 
افشای هویت بمب‌گذار مسجد ابوذر در ماجرای ترور رهبر معظم انقلاب

یک حساب کاربری ناشناس در ادامه افشای اطلاعات و مشخصات عناصر منافقین، هویت اصلی عامل بمب‌گذاری در ماجرای ترور رهبر معظم انقلاب اسلامی را منتشر کرد.
حدود ۲ هزار نفر از اعضای این سازمان، درحالی‌که در شرایط برده‌داری به سر می‌برند و از حداقل‌های حقوق انسانی محروم‌اند، تحت اسارت فیزیکی و ذهنی منافقین قرار دارند.
حساب کاربری اختاپوس تاکنون اسامی و تصاویر تعدادی از اعضای این گروهک را منتشر و وعده کرده است در روز‌های آینده اطلاعات بیشتری از اعضا منتشر خواهد کرد.
جواد قدیری کفرانی قبل از انقلاب با زهره عطریانفر، خواهر محمد عطریانفر ازدواج کرد و عامل اصلی بمب‌گذاری و ترور آیت‌الله خامنه‌ای در مسجد ابوذر در ۶ تیر سال ۱۳۶۰ بود.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین