پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۹۳
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: در هفت ماه امسال پنج هزار و 560 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری های این بوشهر اختصاص یافت.
شعارسال: ناصر باستی روز سه شنبه در نشست با شهرداران استان بوشهر افزود: از میزان اعتبار یاد شده سه هزار و 160 میلیارد ریال در بخش عمرانی و برای اجرای 300 پروژه اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: دو هزار و 400 میلیارد ریال نیز برای هزینه های جاری شهرداری ها تخصیص اعتبار یافت.

باستی گفت:حجم بالای اعتبار تخصیصی یک فرصت مناسب برای شهرداری های استان بوشهر است تا بتوانند با این منابع پاسخگوی بخشی از نیازهای خود در راستای توسعه شهرهای استان باشند.

باستی گفت: بالغ بر دو سوم جمعیت استان بوشهر معادل 750 هزار نفر شهرنشین هستند که این امر رسالت سنگین خدمت رسانی به شهروندان توسط شهرداران 37 گانه این را دوچندان کرده است.

به نقل از ایرنا،معاون امور عمرانی استانداری بوشهر یادآور شد: هیچکدام از شورای اسلامی شهرهای استان نمی توانند مصوبه بکارگیری نیرو به شهرداری ها را بدهند و در صورت وقوع امری غیر قانونی است و شهرداری های برای تامین نیروی مورد نیاز باید بر اساس ابلاغیه سازمانی اعلام شده عمل کنند.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: ترک تشریفات در پروژه ها نیز باید منطقی باشد و در این موضوع شهرداری نباید درخواست خارج از سقف از شوراها داشته باشند.

وی ادامه داد: در طول سالیان گذشته سازمان همیاری شهرداری ها زیان ده بوده و در این راستا چناچنه پروژه ای به سازمان یاد شده واگذار شود همراه با ترک تشریفات خواهد بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی بیداران، تاریخ انتشار: سه شنبه 18 آبان 1395، کدخبر: ۲۰۷۴۴، www.bidaran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین