پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۵۳
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری بندر بوشهر گفت: به منظور پاسخ‌گویی به شبهات و پرسش‌های شهروندان، ایستگاه‌های مشاوره مذهبی در بوستان‌های شهر بوشهر راه‌اندازی شده است.
شعارسال: فاطمه صفری‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در این ایستگاه‌ها با استفاده از توان علمی اساتید مجرب حوزوی، به شکل رایگان به مراجعین مشاوره مذهبی ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هر هفته از ساعت 19:30 با مراجعه به بوستان‌های مستقر در ساحل شهر بوشهر از خدمات این مشاورین استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر یادآور شد: تعمیق باورهای اعتقادی مخاطبان با بهره‌گیری از ابزار و امکانات مختلف، زدودن باورهای اعتقادی از خرافات و شبهات و تبیین انحطاط و بطلان مکتب‌های الحادی و انحرافی و ترویج فرهنگ دینی و نهادینه سازی ارزش‌های موجود در سنت و سیره اهل بیت(ع) از جمله اهداف راه‌اندازی این ایستگاه‌ها است.

وی ادامه داد: تجربه راه‌اندازی این ایستگاه‌ها در نوروز امسال توسط این سازمان با استقبال مناسب شهروندان و مهمانان نوروزی همراه بود که به‌دنبال توسعه پایدار و مستمر آن هستیم.

صفری‌زاده با اشاره به دیگر فعالیت‌های این سازمان برای ایجاد نشاط در جامعه گفت: به‌دنبال بسط و توسعه بازی‌های بومی محلی بوشهر در بوستان‌های این شهر با حضور مردم هستیم.

وی عنوان کرد‌: در این زمینه پنج شنبه شب هر هفته در بوستان‌های شهر بوشهر که با اطلاع رسانی قبلی انجام می‌شود یکی از بازی‌های محلی اجرا و به برندگان جوائزی اهداء می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر بیان کرد: در هفته گذشته با زنده نگه داشتن یک بازی محلی بوشهری در بوستان جفره علیباش شاهد استقبال خوبی از شهروندان در این بوستان بودیم.

وی یادآور شد: از دیگر برنامه‌های تفریحی که سازمان همه هفته و در روزهای پنج شنبه به اجرا می‌گذارد پیاده‌روی خانوادگی است که علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 7 لغایت 8 بامداد مسیر بوستان صدف تا مرجان را پیاده روی کنند و به حکم قرعه جوایز نفیسی نیز دریافت دارند.

صفری‌زاده تصریح کرد: از آنجا که جلوه‌های بصری برای آرامش روحی جامعه ضروری است با تبلیغات گسترده محیطی از شهروندان درخواست شده تا از قرار گذاشتن بنر و آگاهی‌های تسلیت در معابر عمومی پرهیز کنند که این اقدام سازمان با برآیند مثبتی توسط شهروندان در گروه‌های مجازی همراه شده است.

وی افزود: برای بهبود وضعیت مبلمان شهری توسعه یافته، به‌دنبال ساماندهی تابلوهای اصناف هستیم که در حال حاضر در سطح شهر و به سلیقه مغازه‌داران و طراحان تابلوهای تبلیغاتی طراحی شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری بندر بوشهر یادآور شد: در این زمینه ضمن هماهنگی‌های انجام شده با اصناف از آنها درخواست شده تا نسبت به جمع‌آوری این تابلوها اقدام و از شیوه موجود در این سازمان که با استناد به قوانین موضوعه برنامه‌ریزی شده تبعیت کنند.

وی ادامه داد : پس از انجام این پروژه در بخش‌هایی از مرکز شهر، محلات جنوبی این شهر نیز در دستور کار قرار گرفت که بخشی از آن انجام شده است.

صفری‌زاده ادامه داد: با تغییر فصل و شروع وضعیت آب و هوایی مطلوب در پاییز، سازمان فرهنگی و تفریحی بندر بوشهر برنامه‌های جامعی را برای شادی و نشاط در جامعه طراحی کرده که به موقع اطلاع‌رسانی می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز، تاریخ انتشار: دوشنبه 17 آبان 1395، کدخبر: 34452، www.choghadaknews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین