پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۳۵۵
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران گفت: واکسیناسیون معتادان متجاهر از اوایل شهریور ماه در تمامی مراکز آغاز شده که در مرکز ۶ هزار نفری فشافویه به طور کامل واکسیناسیون انجام می‌شود و تمامی معتادان واکسن کرونا را دریافت کردند.
شعار سال: مصطفی هادی زاده دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران، درباره مشکلات در حوزه درمان اعتیاد زنان ممعتاد متجاهر، اظهار کرد: حوزه زنان در استان تهران نیازمند افزایش ظرفیت فراگیر ماده ۱۶ معتادان متجاهر است.

او با اشاره به اینکه درحال حاضر ظرفیت ۸۰ نفری برای جمع آوری معتادان متجاهر زن داریم، افزود: موضوع مهم در استان این است که به نسبت زنان معتاد متجاهر ظرفیت کمی داریم و سازمان بهزیستی باید برای ایجاد ظرفیت اقدام کند.

هادی زاده ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در حوزه زنان معتاد این است که بعد از طی مراحل درمان اعتیاد زنان، آیین نامه مراقبت بعد از خروج ایجاد شود تا منجر به عود مجدد در آن‌ها نشود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران بیان کرد: نگهداری معتادان متجاهر در مراکز ماده ۱۶ به دلیل شرایط کرونایی تا یک سال شده است و لزوما تمامی معتادان متجاهر یک سال در مراکز نگهداری نمی‌شوند ممکن است بعد از گذشت چند ماه که شاهد بهبودشان بودیم آن‌ها را از مراکز ترخیص کنیم.

او با بیان اینکه در استان تهران ۳۰۰ نفر ظرفیت نگهداری زنان معتاد متجاهر را داریم که درحال حاضر ۲۳۰ نفر در مراکز نگهداری می‌شوند، تصریح کرد: بین ۸۰ تا ۹۰ نفر ظرفیت داریم تا افراد جدیدی وارد مراکز شوند.

هادی زاده گفت: واکسیناسیون معتادان متجاهر از اوایل شهریور ماه در تمامی مراکز آغاز شده که در مرکز ۶ هزار نفری فشافویه به طور کامل واکسیناسیون انجام می‌شود و تمامی معتادان واکسن کرونا را دریافت کردند.
 
تمامی معتادان فشافویه واکسینه شدند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران خاطرنشان کرد: در سایر مراکز بهزیستی، سپاه و نیروی انتظامی واکسیناسیون با سرعت درحال انجام است که با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی این افراد نیز واکسینه می‌شوند.
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:۲۴ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۱۲۳۳۵۲۸، www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین