پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۴۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: از مجموع ۴ هزار و ۵۵۴ سالمندی که در مراکز شبانه روزی تهران نگهداری می‌شوند سه هزار و ۴۵۲ نفر دارای خانواده و تعداد یک‌هزار و ۱۰۲ مجهول الهویه هستند.

شعار سال:  به گزارش بهزیستی استان تهران، سید احمد خادم افزود: در مجموع تعداد ۸۶ هزار و ۶۰۷ نفر سالمند در استان تهران وجود دارند که از این میزان ۲۴ هزار و ۴۵۱ نفر پرونده توانبخشی دارند.
 
وی درباره اقدامات انجام شده توسط بهزیستی در مراکز نگهداری سالمندان اظهار کرد: توزیع لوازم بهداشتی پزشکی در مراکز، ضدعفونی کردن، اجرای طرح تب سنجی و سنجش میزان اکسیژن، اقدامات رعایت قرنطینه در مراکز مبتلا، برگزاری جلسات آموزشی برای نیروهای مراقب سالمندان و مسئولان فنی مراکز توسط شهرستان و ادارات بهداشت، توزیع بروشور از جمله اقداماتی است که با شیوع کرونا در مراکز شبانه روزی نگهداری از سالمندان انجام شده است.
 
خادم گفت: همچنین ابلاغ دستورالعمل‌های مربوط به شهرستان‌ها و مراکز، مکاتبه با معاونت بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی درباره تزریق واکسن کرونا و ارسال مشخصات سالمندان، هماهنگی و نظارت شهرستان‌ها با ادارات بهداشت در زمان تزریق واکسن کرونا، توزیع کمک موردی در مراکز و توزیع کمک موردی به خانواده‌های آسیب‌دیده از دیگر اقدامات بهزیستی در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ بوده است.
 
خادم در رابطه با واکسیناسیون سالمندان گفت: واکسیناسیون سالمندان در ۲ مرحله انجام شد که در مرحله اول چهار هزار و ۳۵۴ نفر از سالمندان و همچنین ۲ هزار و ۶۳۱ نفر از پرسنل واکسینه شده‌اند و در مرحله دوم تعداد سه هزار و ۹۷۱ نفر از سالمندان و ۲ هزار و ۱۸۷ نفر از پرسنل واکسینه شده‌اند و در مجموع تعداد ۶ هزار و ۱۵۸نفر واکسینه شدند.
 
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۹۹ در مراکز نگهداری سالمندان ۱۸۰ مورد فوتی داشته ایم که از این آمار تعداد ۱۶۱ نفر در ۷۶ مرکز شبانه روزی سالمندان استان تهران به دلیل کرونا جان خود را از دست داده‌اند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شفقنا ، تاریخ انتشار:10 مهر 1400، کدخبر: ، www.fa.shafaqna.com،1235365

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
0
0
چرا مجهول‌الهویه؟ هیچ خانواده یا آشنایی ندارن این افراد؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین