پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۶۱۴۸۴
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی کشور گفت: در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها رفع موانع سرمایه گذاری توسط این صندوق پیگیری می‌شود.
شعار سال: مصطفی بغدادی در نشست خبری استان آپ که در قزوین برگزار شد، گفت: دوشنبه‌های استارتاپی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در استان‌های کشور اجرا می‌شود و در آن تامین سرمایه برای کسب و کار‌های نو پا و استارت آپ‌هایی که به طور مستقیم زیر نظر شرکت‌های دانش بنیان نیستند تلاش می‌شود.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی کشور ادامه داد: از جمله اهداف شکل گیری این صندوق حمایت از کسب و کار‌ها و شرکت‌های دانش بنیان است و نباید اجازه داد تامین سرمایه دغدغه استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان باشد از این رو رفع موانع سرمایه گذاری نیز توسط این صندوق پیگیری می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر در نتیجه تلاش‌های صورت گرفته شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها به رسمیت شناخته شده‌اند و صندوق نوآوری و شکوفایی کشور علاوه بر کمک به شرکت‌های دانش بنیان، سرمایه لازم استارتاپ‌ها را تامین می‌کند و به توسعه نوآوری در کشور کمک می‌کند.

این مسئول بیان کرد: صندوق‌های پژوهش فناوری و بورسی در دوشنبه‌های استارتاپی سرمایه گذاری خواهند کرد؛ تا کنون ۳۰ رویداد با حضور ۲۰۰ تیم استارتاپی با این عنوان در سطح کشور برگزار شده است.

وی ادامه داد: تا کنون برای ۱۶ تیم جذب سرمایه صورت گرفته و بیش از ۵۰ میلیارد تومان سرمایه برای استارتاپ‌ها جذب شده است، همچنین در مجموع ۵۷ تیم نیز به مرحله جذب مذاکره رسیده‌اند.

بغدادی گفت: برای تشویق سرمایه گذاران در راستای حضور در دوشنبه‌های استارتاپی درصورت سرمایه گذاری و تامین ۲۰ درصد آورده ۸۰ درصد اعتبار نیز از طرف صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب طرح هم سرمایه تامین می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایلنا، تاریخ انتشار:۱۱ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۳۹۲۵۸ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین