پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۶۸۱
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
«عیساوی فریج» وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای مدعی شد که عراق و یک کشور مسلمان دیگر در مسیر عادی‌سازی روابط با این رژیم قرار دارند.
شعار سال: به نقل از بغداد الیوم، این وزیر صهیونیستی مدعی شد که عراق کشوری بعدی است که روابطش را با تل آویو عادی خواهد کرد.

عیساوی فریج افزود: «احتمال این وجود دارد که چند توافق عادی‌سازی دیگر امضاء کنیم. عراق رو‌به رویمان قرار دارد، یک کشور مسلمان دیگر نیز در مسیر عادی‌سازی است. اما اگر به این مسائل تمرکز کنیم و موضوع فلسطین را از یاد ببریم، باید بگویم که خودمان را به سخره گرفته‌ایم نه بیشتر.»

وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم اسرائیل در خصوص دیدار شب گذشته حزب چپ‌گرای «میریتس» با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز گفت: «به شما اطمینان می‌دهم که کشور فلسطینی تشکیل نخواهد شد. هنگامی که وارد ائتلاف برای تشکیل دولت شدیم. توافق کردیم که بر روی برخی مسائل بحث نکنیم. اما توافق نکردیم که دیدار و گفتگو نکنیم. جرا که باید به شرکائمان اطمینان بدهیم که به دنبال گفتگو هستیم.»

ادعای این وزیر صهیونیستی در خصوص عادی‌سازی روابط با عراق در حالی است که برگزاری نشست سازش در شهر اربیل در دو هفته پیش با واکنش شدید همه گروه‌های سیاسی و مردمی عراق مواجه شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۳۶۸۸۸، www.‌shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین