پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۶۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
رادیو صهیونیستی «کان» امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد، توافق لغو رواید میان تل‌آویو و دبی از دهم اکتبر جاری (هجدهم مهر) اجرایی خواهد شد.

  شعار سال:رادیو رژیم صهیونیستی موعد اجرایی شدن توافق لغو روادید میان تل‌آویو و دبی را اعلام کرد.
 
 رادیو صهیونیستی «کان» امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد، توافق لغو رواید میان تل‌آویو و دبی از دهم اکتبر جاری (هجدهم مهر) اجرایی خواهد شد.
 
در اکتبر سال گذشته، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی «بنیامین نتانیاهو» از توافق با امارات برای لغو روادید خبر داد.
 
هفته جاری «آیلت شاکد» وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی به امارات رفت و در خصوص مسایل مختلف از جمله لغو روادید با مقامات این کشور رایزنی کرد.
 
امارات حدود یک سال پیش از عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی خبر داد و توافقنامه سازش میان دو طرف در حضور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید امضا شد، چیزی که با موج محکومیت فلسطینی‌ها و همه امت اسلامی همراه بود.
 
در ماه جاری میلادی (اکتبر) روزنامه اسرائیل الیوم از مشارکت رژیم صهیونیستی در نمایشگاه بین المللی اکسپو در دبی خبر داد و نوشت، این نخستین بار است که رژیم صهیونیستی در رویدادی بزرگ در یک کشور عربی شرکت می‌کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی  راهبرد معاصر، تاریخ انتشار:  13مهر 1400، کدخبر: ،www.rahbordemoaser.ir،104518

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین