پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۲۵۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طی نیمه نخست سال جاری ۱۳ پروانه تاسیس در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی صادر شد که با راه اندازی آن‌ها جهش قابل توجهی در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی استان قزوین اتفاق خواهد افتاد.

  شعار سال:به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، فاطمه خمسه گفت: با بهره‌برداری از ۶ واحد تولیدی در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در نیمه نخست امسال، ۲۳ هزار و ۷۵۰ تن به ظرفیت فرآوری محصولات کشاورزی استان افزوده شد.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: این واحدهای تولیدی در مجموع توان جذب ۴۲ هزار و ۸۱۰ تن مواد خام کشاورزی در سال را دارند.
 
وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی این واحدهای تولیدی بیش از ۵۷۱ میلیارد ریال هزینه شده است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این واحدها، ۱۳۹ نفر اشتغال مستقیم در سطح استان ایجاد شد.
 
این مسئول در ادامه به صدور ۱۳ پروانه تاسیس در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در همین مدت اشاره کرد و اظهار کرد: این مجوزها در زمینه تولید انواع دانه‌های روغنی گیاهی، بسته‌بندی خشکبار، خوراک آماده دام و طیور و انبار ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات کشاورزی صادر شده است و قادر خواهند بود یک میلیون و ۱۰۶ هزار و ۲۴ تن انواع محصولات خام کشاورزی را جذب کنند.
 
وی با بیان اینکه این واحدها در مجموع ظرفیت تولید، فرآوری و بسته‌بندی ۵۷۶ هزار و ۳۰ تن انواع محصولات کشاورزی را خواهند داشت، گفت: با راه‌اندازی و بهره‌برداری از این واحدهای تولیدی، جهش قابل توجهی در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی استان قزوین اتفاق خواهد افتاد.
 
خمسه با اشاره به اینکه برای تاسیس این واحدهای تولیدی ۳۳ هزار و ۳۹۱ میلیارد ریال سرمایه ثابت جذب استان خواهد شد، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این واحدها زمینه اشتغال ‌مستقیم برای ۲ هزار و ۳۰۹ نفر در استان قزوین فراهم می‌شود.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایلنا، تاریخ انتشار:  19 مهر  1400، کدخبر:1142515 ، www.ilna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین