پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۸۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲
نود اقتصادی مدعی شده است که براساس هدف‌گذاری ایران‌خودرو تولید محصولات این شرکت تا پایان سال باید به عدد ۵۰۵ هزار دستگاه برسد. صورت مالی این خودروساز نشان می‌دهد در ۶ماهه اول امسال ۴۱ درصد این هدفگذاری محقق شده است. اما در برخی خودرو‌ها همچون تارا تنها ۷ درصد از هدفگذاری در نیمه اول محقق شده و هدفگذاری نزدیک به ۳۱ هزار دستگاهی این خودرو درحالی است که تاکنون فقط ۲۰۶۱ دستگاه تارا تولید شده است ۱ منتظر دریافت توضیحات تکمیلی یا اصلاحی ایران خودرو هستیم.
شعار سال: از هدف‌گذاری ایران خودرو برای تولید محصول تارا تنها ۷ درصد معادل ۲۰۶۱ دستگاه از ۳۱ هزار دستگاه تولید شده است. براساس هدف‌گذاری ایران‌خودرو تولید محصولات این شرکت تا پایان سال باید به عدد ۵۰۵ هزار دستگاه برسد.

صورت مالی این خودروساز نشان می‌دهد در ۶ماهه اول امسال ۴۱ درصد این هدفگذاری محقق شده است. اما در برخی خودرو‌ها همچون تارا تنها ۷ درصد از هدفگذاری در نیمه اول محقق شده و هدفگذاری نزدیک به ۳۱ هزار دستگاهی این خودرو درحالی است که تاکنون فقط ۲۰۶۱ دستگاه تارا تولید شده است.

همچنین از هدفگذاری نزدیک به ۱۴ هزار دستگاهی هایما، ۱۹ درصد آن در نیمه اول محقق شده است. این میزان در دنا، سمند و رانا ۳۶ و ۳۷ درصد است.

قابل ذکر است تولیدات ایران‌خودرو در خوردو‌هایی همچون پژو پارس، پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ با تحقق نزدیک به ۵۰ درصد بهترین عملکرد را در نیمه اول داشته و مطابق هدفگذاری شرکت پیش رفته‌اند.
 
ادعای تحقق ۷ درصدی هدف گذاری برای تارا!

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از ۹۰ اقتصادی، تاریخ انتشار:۸ آبان۱۴۰۰، کد خبر: ۹۰eghtesadi.com/ ۲۱۴۴۷۵۳
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
0
به چه دلیلی به هدف گذاریشون نرسیدن؟ کمبود قطعات که نداشتن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
0
مگه از اول شرایط در نظر گرفته نمیشه وبعد گفته بشه که اینقدر توانایی داریم برای تولید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین