پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۰۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
وقتی خبری در خصوص تارا در این پایگاه خبری منتشر می‌شد، چپ و راست بود که زنگ می‌زدند و در طیفی از مذاکره تا تهدید وارد می‌شدند. برخی حتی به ناراست خود را وکیل ایران خودرو می‌نامیدند و مابقی ماجرا. به صراحت و قاطعیت در خصوص موفقیت خط تولید تارا و ایفای کلیه تعهدات حرف می‌زدند و غیره. چه شد آن یال و کوپال پوشالی؟ از دادستان کل کشور بعنوان مدعی العموم درخواست محاکمه مدعیان و وعده دهنده‌ها در ایران خودرو را به اتهام فریب و اهمال داریم.تارا اسمی زیبا و حقیقتی پر ابهام .
شعار سال: ایران خودرویی‌ها تولید ۷۵ هزار دستگاه تارا را برای امسال برنامه ریزی کردند، اما تا پایان چهارمین ماه از سال ۱۴۰۱ حدود ۸۳ درصد از هدف گذاری خود عقب هستند. براورد‌ها گویای این نکته است که آن‌ها باید تا پایان تیرماه در مجموع حدود ۲۵ هزار دستگاه تارا تولید می‌کردند تا به برنامه ریزی خود وفادار بمانند، اما این خودروساز در مجموع تولید حدود چهار هزار و ۲۰۰ دستگاه از این خودرو را در بازه زمانی یاد شده محقق کرده است.
 
چه شد ادعا‌ها درباره تولید تارا، مدیران قبلی ایران خودرو را محاکمه کنید


یک رسانه در این باره نوشت: در حالی این عقب افتادگی در تولید تارا دیده می‌شود که بررسی صورت‌های مالی ایران خودرو نشان می‌دهد این خودروساز در پایان اولین ماه از فصل تابستان امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته تولید تارا را حدود ۳۱۰ درصد افزایش داده است. البته این رشد تولید به دلیل تیراژ پایین سال گذشته تارا رقم خورده است.

با توجه به وضعیت موجود به نظر می‌رسد ایران خودرویی‌ها در تولید تارا خیلی بلند پروازانه فکر کرده و با این دست فرمان بعید است بتوانند هدف گذاری خود را محقق کنند.

بررسی اطلاعات منتشر شده توسط آبی‌های جاده مخصوص طی چهار ماهی که از سال جاری گذشته نشان می‌دهد تولید تارا با افت و خیز همراه بوده است.

خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص در فروردین ماه تولید حدود ۴۸۰ دستگاه تارا را نهایی کرد. ایران خودرویی‌ها در دومین ماه از سال جاری با ثبت تیراژ تولیدی حول و حوش هزار و ۸۵ دستگاه رشدی در حدود ۱۲۷ درصدی را در تولید تارا تجربه کردند. اما این روند تولید ادامه نداشت و ایران خودرو در خردادماه باردیگر با افت در تولید تارا روبرو شد. آبی‌های جاده مخصوص در آخرین ماه از فصل بهار تنها نزدیک به ۶۸۵ دستگاه تارا تولید کردند؛ بنابراین این خودروساز به نسبت ماه پیش از آن افت تولیدی حدود ۳۶ درصدی را به خود دید. در اولین ماه از فصل تابستان بار دیگر غول آبی جاده مخصوص عزم خود را جزم کرد تا تیراژ تولید تارا را افرایش دهد. این خودروساز در این ماه تولید هزار و ۹۵۰ دستگاه از این محصول نوبرانه خود را در صورت‌های مالی خود ثبت کرد. با توجه به این رشد تولید این خودروساز در تیرماه به نسبت خردادماه امسال تیراژ تولید تارا را حول و حوش ۱۸۴ درصد افزایش داده است.
 
ورشکستگی دوباره خودروسازان
 دو خودروساز بزرگ کشور بار دیگر زیر تیغ ورشکستگی قرار گرفتند این در حالیست که حدود سه سال پیش ایران خودرو و سایپا با کمک اهرم تجدید ارزیابی اموال و دارایی‌ها توانستند از کمند ورشکستگی خود را برهانند. اما این بار دیگر این اهرم در دسترس آن‌ها قرار ندارند و همین مساله ادامه کار را برای خودروسازان سخت‌تر از گذشته می‌کند.
تعداد بازدید : 11
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اقتصادنیوز، تاریخ انتشار:۱۷ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۵۱۳۵۸۳، www.eghtesadnews.com/ و کانال  تلگرامی اکو ایران
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
0
0
چطور میخوان این میزان عقب ماندگی رو جبران کنن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
0
0
اینقدر تارا تارا می کردند ، همین جزقوله بود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین