پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۹۷۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
ساداتی نژاد با نوعی کلی گویی و صحبت درشت، مدعی شده که ایران می‌تواند هاب کشاورزی منطقه شود. این در حالی است که کشور در بدیهی‌ترین مسائل بخش کشاورزی خود دچار نابسامانی مدیریتی بوده و کار به سطح نازلی، چون نابسامانی مرغ و تخم مرغ رسیده است. مباحث بنیادینی نظیر الگوی کشت، ساماندهی نظام‌های بهره برداری، مدیریت منابع آب و ..، جای بحث خاص خود را دارد. حال وزیر کم تجربه بخش کشاورزی مدعی است که ایران می‌تواند هاب کشاورزی منطقه شود!
شعار سال: ساداتی نژاد در شورای معاونین وزارت جهاد کشاورزی که با حضور مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه برگزار شد، افزود: معاونین وزارتخانه لازم است بسته ظرفیت‌های صادراتی، وارداتی و نیاز‌های تکنولوژیک بخش کشاورزی را آماده کنند تا در اختیار معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه قرار گیرد و این وزارت بتواند نیاز‌ها و ظرفیت‌های بخش کشاورزی را به سفارتخانه‌ها ارجاع دهد.

در این جلسه، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران بر گسترش همکاری‌های کشاورزی ایران با کشور‌های همسایه، تاکید کرد و خواستار معرفی پتانسیل‌های صادراتی ایران و نیاز‌های وارداتی بخش کشاورزی به وزارت امور خارجه شد.

وی ارائه راهکار‌های کاهش خروج ارز از کشور از طریق معرفی و انتقال تکنولوژی‌های مورد نیاز بخش کشاورزی به داخل کشور با کمک وزارت امور خارجه را ضروری دانست و بر لزوم برگزاری جلسات تخصصی با حضور معاونین و روسای سازمان‌های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی با معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه تاکید کرد.

در این جلسه معاونین وزیر جهاد کشاورزی گزارشی از عملکرد حوزه مسئولیت خود ارائه کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۴۵۲۳۵۰۵، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین