پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۵۲۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
افشین دادرس با بیان اینکه سهمیه خوراک هر رأس گوسفند در ماه با کاهشی محسوس به یک کیلو و نیم رسیده گفت: به وزیر جهاد کشاورزی هم در این رابطه نامه نوشتیم، ولی پاسخی دریافت نکردیم.

شعار سال: افشین دادرس رئیس اتحادیه تعاونی دام سبک  اظهار داشت: سهمیه خوراک هر رأس گوسفند در ماه ۳ کیلو و ۹٠٠ گرم است که از ابتدای دولت آقای رئیسی بدلیل کمبود نهاده‌های دام به یک کیلو و نیم کاهش پیدا کرده است و بخش زیادی از این مقدار هم به دست دامداران نمی‌رسد. در برخی استان‌ها دامداران پول نهاده را کامل پرداخت کرده‌اند ولی تا این لحظه‌ هیچ خوراک دامی دریافت نکرده‌اند.
 
وی بیان کرد: کمبود شدید نهاده که در مدتی کوتاه منجر به کشتار گسترده و کمبود دام در کشور خواهد شد را به اطلاع مسئولین رساندیم ولی پیگیری نکردند. یک ماه است که پشت در اتاق معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی هستیم. به وزیر جهاد کشاورزی هم در این رابطه نامه نوشتیم ولی پاسخی دریافت نکردیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری نود اقتصادی ، تاریخ انتشار: 15 آبان1400، کدخبر:2144879 ، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین