پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۹۵۲
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
یسیمچی مدیا در کلیپی نسبتا زیبا، احتمالا اقدام به شبیه سازی (شکل بازیگر، یقه پیراهن، نوع تسبیح، خط کت و شلوار و ...) و شوخی با غلامرضا شریعتی استاندار پیشین خوزستان، معاون رئیس جمهور و رئیس سابق سازمان استاندارد کشور نموده است. کاری به سطح شوخی یا تمرکز و عدم تمرکز آن بر غلامرضا شریعتی نداریم، اما امیدواریم در هر موقعیتی و برای هر کسی که بوده، قصد توهین نداشته و تعبیر به توهین نشود. هرچند که دادگاهی شدن آقای دکتر شریعتی را به اتهام اهمال خصوصا در پرونده هفت تپه و سیل خوزستان بشدت خواستاریم. مدیران اجرایی در جمهوری اسلامی باید یاد بگیرند که در مقابل هر گونه مسئولیت پذیری الزاما باید پاسخگوی مردم و قانون باشند.
شعار سال: بیسیمچی مدیا در کلیپی نسبتا زیبا، احتمالا اقدام به شبیه سازی (شکل بازیگر، یقه پیراهن، نوع تسبیح، خط کت و شلوار و ...) و شوخی با غلامرضا شریعتی استاندار پیشین خوزستان، معاون رئیس جمهور و رئیس سابق سازمان استاندارد کشور نموده است. کاری به سطح شوخی یا تمرکز و عدم تمرکز آن بر غلامرضا شریعتی نداریم، اما امیدواریم در هر موقعیتی و برای هر کسی که بوده، قصد توهین نداشته و تعبیر به توهین نشود. هرچند که دادگاهی شدن آقای دکتر شریعتی را به اتهام اهمال خصوصا در پرونده هفت تپه و سیل خوزستان بشدت خواستاریم. مدیران اجرایی در جمهوری اسلامی باید یاد بگیرند که در مقابل هر گونه مسئولیت پذیری الزاما باید پاسخگوی مردم و قانون باشند.
 
تعداد بازدید : 74
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی بیسیمچی مدیا
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین