پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۹۵۷
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
به ساخت برج ۱۷ طبقه مجوز می‌دهیم، بدون انکه تجهیزات لازم برای خاموش کردن آتش را در شهرداری داشته باشیم. این داستان را برای کدامین قاضی باید روایت کرد و به کدامین محکمه باید سپرد؟ داستان رامیلا تمام شد. اما خطر برای سایر برج‌های مازندان کما فی السابق باقی است. از استاندار مازندران و فرماندار چالوس توضیح می‌خواهیم.
شعار سال: رامیلا تمام شد و دیگر چیزی برای سوختن نیست. ساختمان ۱۷ طبقه رامیلا در سردآبرود چالوس بطور عجیب و باورنکردنی در میان بارش شدید باران سوخت و دیگر چیزی برای سوختن نیست.
این در حالی است که بر اساس گزارش دریافتی از شهروندان، در پی وقوع آتش‌سوزی در برج رامیلا واقع در شهرستان چالوس، در حالی که طبقات بالایی این برج دچار حریق شده و در آتش می‌سوخت، نیرو‌های آتش‌نشانی به دلیل نبود تجهیزات مناسب برای اطفای حریق در طبقات بالایی ساختمان، امکان عملیات موثر را نداشتند. گفته می‌شود، با وجود اینکه خودرو‌ها و نیرو‌های آتش‌نشانی از شهر‌های نمک آبرود، متل قو و نوشهر نیز به محل واقعه اعزام شده بودند، باز هم روند اطفای حریق به دلیل نبود تجهیزات مناسب، با مشکل مواجه شده بود. منتظر دریافت توضیحات از استانداری مازندران و فرمانداری چالوس هستیم.

تعداد بازدید : 36
تعداد بازدید : 20

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین