پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۰۸۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با شکایت بانک کشاورزی به استرداد عین ارز به مبلغ ۴۶ هزار و ۱۲۱یورو و در پرونده‌های دیگری نیز به میزان هشت میلیون و ۱۳۱ هزار و ۲۰۴ روپیه، ۳۴۰ هزار یورو و ۱۰ هزار و ۵۴۰ یورو محکوم شد.
شعار سال: محمدعلی اسفنانی درباره مهمترین احکام صادره ارزی در شعب تعزیرات حکومتی افزود: محکومیت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران قطعی است.

وی ادامه داد: همچنین شرکت صنعتی بهشید با شکایت بانک کارآفرین به استرداد عین ارز به مبلغ ۱۴ میلیون و ۱۱۸ هزار یوآن و یک سال تعلیق کارت بازرگانی و همچنین در پرونده دیگری نیز این شرکت با شکایت بانک کارآفرین به استرداد عین ارز به مبلغ ۲۹ میلیون و ۹۵۲ هزار یوآن محکوم شده است.

اسفنانی اظهارداشت: شرکت آسیا کنترل پاسارگاد نیز با شکایت بانک سامان به استرداد عین ارز به مبلغ ۳۵ هزار و ۴۲۴ یورو و یک سال تعلیق کارت بازرگانی محکوم شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار:۲۲ آبان۱۴۰۰، کد خبر: fa.shafaqna.com، ۱۲۶۱۰۲۹
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین