پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۶۵۶۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
وزیر نفت مدعی تصویب جریمه مشترکین پر مصرف گاز شده است. آیا ایشان از خودشان پرسیده اند که چه بلوایی ممکن است در ساختمان‌های دارای کنتور مشترک گاز برپا شود؟ راهکار کاهش اختلافات احتمالی چیست؟
شعار سال: وزیر نفت گفت: دیروز حدود ۵۴۰ میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی و صنایع غیرتجاری مصرف شد که این مقدار در فصل پاییز سابقه نداشته است. وزیر نفت گفت:مشترکانی که بدمصرف هستند و خارج از الگوی مصرف هستند، با مصوبه‌ای که دیروز نیز در دولت مصوب شد، بی‌شک جریمه می‌شوند.

وزیر نفت گفت: دیروز حدود ۵۴۰ میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی و صنایع غیرتجاری مصرف شد که این مقدار در فصل پاییز سابقه نداشته است.

جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه بازدید از دستاورد‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه دائمی فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: دیروز حدود ۵۴۰ میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی و صنایع غیرتجاری مصرف شد که این مقدار در فصل پاییز سابقه نداشته است.

وی اظهار داشت: از مردم عزیز و مشترکان خواهش می‌کنم که در بحث بهینه‌سازی مصرف گاز نهایت دقت و کمک را به خادمین خود در شرکت ملی گاز کنند.

اوجی افزود: ان‌شاءالله با تدابیر خوبی که در بخش بالادست و پایین‌دست اندیشیده شده، تمام تلاش ما این است که مردم دچار چالش نشوند.

وزیر نفت گفت: مشترکانی که بهینه مصرف می‌کنند در سقف الگوی مصرف تشویق می‌شوند و آن دسته مشترکانی که بدمصرف هستند و خارج از الگوی مصرف هستند، با مصوبه‌ای که دیروز نیز در دولت مصوب شد، بی‌شک جریمه می‌شوند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار:۲۸ آبان۱۴۰۰، کد خبر: entekhab.ir/۶۴۸۱۹۶
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
0
0
واقعا در تابستان مشکل برق و آب داریم در پاییز و زمستان مشکل گاز و مجددا برق داریم از اینکه ما در خانه امان باید در فصول سرد که همگان میدانند باید گاز بیشتری جهت گرم کردن خانه مصرف کنیم آقای مسئول وزارت نفت میگویند مشترکین پرمصرف باید جریمه شوند حال آنکه بعضی از مردم در مجتمع هایی زندگی میکنند که گاز آنها مشترک است خانوارها چطوری میتوانند گاز اشتراکی را کنترل کنند خلاصه تابستان برق و آب ، مردم را دچار تنش زدایی میکند و پاییز و زمستان گاز ، با این اوضاع چکار باید کرد لطفا راه حلی پیشنهاد کنید که شدنی باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین