پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۰۹۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۶
بالغ بر ۹۰ درصد زعفران دنیا را تولید می‌کنیم و جایگاهی هم در بازار جهانی زعفران نداریم؟ محصولی با ارزش ۳۰۰۰ دلاری را با بی تدبیری به حدود ۳۰۰ دلار رساندند و جشن بره کشان دلال‌ها برگزار شد. در دبی شرکت واسط تاسیس کردند و به اسپانیا صادرات نمودند. واقعا از خود پرسیده اید که جایگاه وزارت جهادکشاورزی، صرفا مداخله در بخش فنی و تولید است یا خیر؟ سازمان عریض و طویل و پر مدعای تعاون روستایی چه وظیفه‌ای در این خصوص دارد؟
شعار سال: بازار زعفران کشور آلوده به انواع دلالی است. قیمت در حدود ۷۰۰ تا ۵۰۰ دلار در نوسان است (بسته به نوع محصول). کشاورز به خاک سیاه نشسته، در کشوری که نه تنها اولین تولید کننده زعفران دنیا است، بلکه بالغ بر ۹۰ درصد زعفران دنیا را تولید می‌کند.

بدلیل اهمال مسلم دولتی‌ها، دلال‌ها جولان می‌دهند. می‌خرند و با شرکت‌های صوری خودشان در دوبی صادر می‌کنند و سپس به اسپانیا می‌فرستند. چرا که نظام‌مند کار نکردیم و مدیران و کارشناسان دو وزارت جهادکشاورزی و صمت، حقوق گرفتند و در این خصوص کار موثر نکردند. برنامه آقای ساداتی نژاد در این خصوص چیست؟ آیا اصلا اقدامات ایشان برنامه محور هست یا خیر؟

توضیحات قدیمی "تقی پور" کشاورز زعفران‌کار، از مدل سود کردن دلالان از بازار زعفران در برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک، نه تنها کهنه نشده، بلکه گویا دیروز در این خصوص صحبت کرده است.

تعداد بازدید : 15

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین