پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۱۰۱
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
محمد صفایی نماینده گناباد در در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به سوال از وزیر جهاد کشاورزی درباره علت تخلفات گسترده مدیر عامل سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران به عنوان طراح سوال گفت: سوالم را در بهمن ماه مطرح کردم و در اسفندماه آقای وزیر به کمیسیون کشاورزی آمدند و مسائل و تخلفات بیان شد، ایشان (از عملکرد سازمان تعاونی روستایی) حمایت کردند. وی افزود: همکاران عزیز گفتند که جلسه‌ای در دفتر آقای وزیر داشته باشیم و در این جلسه نیز مجدداً از مدیرعامل سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران حمایت شد، در خردادماه جلسه سوم برگزار شد و همچنان این حمایت انجام شد.

شعار سال: روز سه شنبه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به سوال نماینده گناباد از وزیر جهاد کشاورزی موضوعات مختلفی مطرح شد. در بخشی از این جلسه، نماینده گناباد از موضوعی پرده برداشت که بسیار عجیب بود. موضوعی که چنانچه صحت داشته باشد، نه تنها ریاست جمهور، بلکه نهاد‌های نظارتی نیز بایستی بدین موضوع ورود نمایند و پاسخگوی فساد بزرگی باشند که در این وزارتخانه رخ داده است. نماینده سوال کننده در بخشی از اظهارات خویش چنین گفت:«در بحث زعفران دو تن زعفران به صورت غیرقانونی از انبار خارج می‌شود و به خانه‌ای در خیابان عنصری مشهد منتقل و سپس از کشور خارج و به فروش رسانده می‌شود!»


محمد صفایی نماینده گناباد در ادامه رسیدگی به سوال از وزیر جهاد کشاورزی درباره علت تخلفات گسترده مدیر عامل سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران به عنوان طراح سوال گفت: سوالم را در بهمن ماه مطرح کردم و در اسفندماه آقای وزیر به کمیسیون کشاورزی آمدند و مسائل و تخلفات بیان شد، ایشان (از عملکرد سازمان تعاونی روستایی) حمایت کردند.

وی افزود: همکاران عزیز گفتند که جلسه‌ای در دفتر آقای وزیر داشته باشیم و در این جلسه نیز مجدداً از مدیرعامل سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران حمایت شد، در خردادماه جلسه سوم برگزار شد و همچنان این حمایت انجام شد.

نماینده مجلس: بار‌ها فساد و ناکارآمدی مدیر تعاون روستایی را به وزیر کشاورزی اطلاع دادیم؛ اما ایشان نپذیرفت
نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مرکز پژوهش‌های وزارت جهاد دانشگاهی در گزارشی اقدامات این وزارتخانه را در فروردین ماه سال جاری با سال ۱۴۰۰ مقایسه کرده است؛ بر اساس این گزارش کارکرد وزارت جهاد کشاورزی نسبت به فروردین ماه سال قبل منفی ۲۱۰ میلیون دلار است؛ این یعنی اگر با شرایط فعلی پیش برویم وزارت جهاد کشاورزی تا پایان سال ۲ و نیم میلیارد دلار کارکرد منفی نسبت به سال ۱۴۰۰ خواهد داشت.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دنیای زعفران، تاریخ انتشار:۲۳ تیر ۱۴۰۱، کدخبر:-- ، donyayezaferan.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین