پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۶۶۵۷۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
طرح تأمین منابع مالی از طریق تهاتر با هدف افزایش سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیربنایی در حوزه‌های نفت، نیرو و راه و شهرسازی، در نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مطرح و مقرر شد برای تسریع در اجرای این طرح‌ها، مقررات و آیین‌نامه‌های لازم تهیه شود و به تصویب مراجع ذی‌صلاح برسد.

شعار سال:  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی، شامگاه دوشنبه (هشتم آذرماه) در نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، اظهار امیدواری کرد که برنامه مولدسازی اموال مازاد دولت با همکاری همه دستگاه‌ها و قوای کشور هرچه سریع‌تر اجرایی شود.
 
رئیس‌جمهوری افزود: همه مدیران برای رفع کسری بودجه بدون آثار تورمی باید با وزارت اقتصاد و دارایی به‌منظور تأمین بوجه از این طریق همکاری کنند.
 
در این نشست، سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی از راهکارهای پیشنهادی برای اجرای برنامه مولدسازی دارایی‌های دولت از طریق فروش اموال مازاد با هدف تأمین بخشی از منابع بودجه گزارش داد و مقرر شد برای برطرف شدن موانع فروش اموال مازاد دولت مجوزهای لازم دریافت شود.
 
در ادامه نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، همچنین طرح تأمین منابع مالی از طریق تهاتر و با هدف افزایش سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیربنایی در حوزه‌های نفت، نیرو و راه و شهرسازی مطرح و مقرر شد برای تسریع در اجرای این طرح‌ها، مقررات و آیین‌نامه‌های لازم تهیه شود و به تصویب مراجع ذی‌صلاح برسد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی شانا ، تاریخ انتشار: 9  آذر 1400، کدخبر: ،www.shana.ir،449624

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین