پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۷۴۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
رئیس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه بنا به تحقیقات اولیه و مستندات موجود در پرونده و جرایم متعدد؛ متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد، از برخورد قاطع و بی‌اغماض دستگاه قضا با جرایم و تخلفات صورت گرفته در دستگاه‌ها خبر داد.
شعار سال: رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در ادامه مبارزه با فساد اداری مدیرکل یکی از دستگاه‌های اجرایی مازندران به جرم اختلاس و ارتشاء توأم با جعل بازداشت شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری با بیان اینکه در ادامه مبارزه قاطعانه دستگاه قضا با هرگونه فساد اداری، یکی از مدیران‌کل با عنوان اتهامی ارتشاء و اختلاس بازداشت شد، اظهار داشت: با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران و ورود دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، در این ارتباط پرونده قضایی در یکی از شعب بازپرسی تشکیل و در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

وی با بیان اینکه بنا به تحقیقات اولیه و مستندات موجود در پرونده و جرایم متعدد؛ متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد، از برخورد قاطع و بی‌اغماض دستگاه قضا با جرایم و تخلفات صورت گرفته در دستگاه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: برخورد با جرایم مدیران متخلف همواره اولویت دستگاه قضایی استان خواهد بود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو، تاریخ انتشار:۱۰ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۱۸۱۰۰، www.fararu.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین