پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۱۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۰
مرکز شبانه‌روزی ستاد خبری مبارزه با فساد به دستور رئیس‌جمهور تشکیل شد. بر همین اساس روز چهارشنبه (۱۴ تیر) دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور از سامانه تلفنی ۲۷۷۷ برای مبارزه با ارتشا در نظام اداری کشور رونمایی کرد.

شعارسال: آیت الله سید ابراهیم رئیسی دستور تشکیل «مرکز شبانه‌روزی ستاد خبری مبارزه با فساد» با اولویت مبارزه با رشوه را صادر کرد، بر همین اساس روز چهارشنبه (۱۴ تیر) دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور از سامانه تلفنی ۲۷۷۷ برای مبارزه با ارتشا در نظام اداری کشور رونمایی کرد.

فعالیت شبانه روزی ستاد خبری مبارزه با فساد و رشوه به دستور رئیس جمهور

یکی از مهمترین شعار‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور در ایام انتخابات، مبارزه با فساد بود، آیت‌الله رئیسی در ایام انتخابات گفته بود: انگیزه من برای حضور در انتخابات حل مشکلات مردم و کاهش درد و رنج و مبارزه با بی‌عدالتی و فساد است.

تعداد بازدید : 11

 

تعداد بازدید : 3

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 14تیر1402، کدخبر: 14020414001066، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
0
0
اگر کسی زیراب بخواهد بزند چطور می فهمند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین