پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۰۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
چند وقتی است که اپراتور‌های تلفن همراه به بهانه‌های مختلف مورد بازدید نمایندگان مجلس و وزرا قرار می‌گیرند. حتی رد پای بازدید مقامات سیاسی هم قابل مشاهده است. واقعا پس پرده این بازدید‌ها چیست؟ سازمان بازرسی کل کشور، وزارت اطلاعات، کمیسیون اصل ۹۰ و کارگروه نظارت بر رفتار نمایندگان، بازرسی ریاست جمهوری، بازرسی بیت مقام معظم رهبری، بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سایر دستگاه‌های نظارتی و امنیتی کشور، چه برداشتی از این موضوع دارند؟ آیا می‌توان تصور نمود که یک نماینده آنقدر سرش خلوت باشد که به بازدید یک اپراتور برود! ما که نمی‌دونیم، ان شاالله شما بدونید؟
شعار سال:جمعی از نمایندگان مجلس با حضور در مرکز تخصصی مانیتورینگ اپراتور اول، در جریان جزئیات فنی بسترها و پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول قرار گرفتند.دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در ساختمان ستاره ونک تهران از «مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول» بازدید کردند و با ارائه مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل اپراتور اول تلفن همراه از آخرین دستاورد‌های فنی و وضعیت ترافیکی سکو‌های دیجیتال همراه اول، در جریان وضعیت ارتباطی کشور و تلاش متخصصان ایرانی قرار گرفتند.

تشریح ساختار فنی و چارچوب پلتفرم‌های دیجیتال شاد، سوپر اپلیکیشن روبیکا و ذره بین به عنوان دستاورد‌های ارزنده متخصصان حوزه تکنولوژی کشور جزو رئوس ارائه‌های امروز بود که البته در کنار آن، نیم نگاهی به وضعیت ترافیکی شبکه اپراتور اول تلفن همراه نیز شد.

رشد سالانه ۵۰ درصدی مصرف اینترنت از سوی کاربران، کاهش مصرف سرویس‌های خارجی توسط کاربران به ۷۵ درصد، میزبانی روزانه ۶۰۰ گیگابیت بر ثانیه‌ای سرویس‌های دیجیتال بر روی دیتاسنتر‌های توزیع شده همراه اول، رشد ۲۰ برابری میزبانی‌ها طی حدودا دو سال، سبقت از رکورد ترافیکی واتساپ در کشور توسط پلتفرم «شاد» که اجازه هیچگونه وقفه‌ای در سیستم آموزشی کشور را در ایام کرونا نداد و مواردی از این دست، برخی موضوعات ارائه شده از سمت مدیران فنی همراه اول به نمایندگان مجلس بود.

گفتنی است، در جریان این بازدید به تفکیک ظرفیت هر پلتفرم و بستر زیرساختی که نقش کلیدی در توسعه و غنی سازی ساختار «شبکه ملی اطلاعات» دارد نیز تشریح و برنامه‌های آینده اپراتور اول تلفن همراه در راستای سرمایه گذاری‌های هوشمندانه در این مسیر نیز در اختیار هیأت بازدیدکننده قرار گرفت که در نهایت تشکر آنان از زحمات جوانان متخصص حوزه ارتباطات کشور را به دنبال داشت.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایلنا، تاریخ انتشار:۱۵ آذر ۱۴۰۰، کد خبر:۱۱۶۶۳۰۸ ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
0
0
سلام
در خصوص خبر همراه اول که دیروز منتشر کردین، باید خدمتتون عرض کنم که آقای مهدی اخوان مدیر عامل همراه اول ، هر هفته مدیران بلند پایه و تاثیرگذار رو دعوت نموده و کلی بریز و بپاش می کنن. شنیده شده که ایشون یک کیف لپ تاپ پر از هدیه و بسته های شارژ و اینترنت رو توی کیف میذارن و تقدیم مدیران می کنن و یک پذیرایی بسار مفصل هم می نمایند. در در همین حین پلتفرم های فنی رو نشون اونها میدن. ممکنه اصلا اون مهمونها ندونن این پلتفرم ها چیه و کارکردش چیه!! ولی نکته مهم اینه که ایشون با این پذیرایی مفصل،احتمالا اون مدیران رو زیر دین خودش میبره و هم جهت با خودش می کنه.
این هدیه بذل و بخشش برای چیه؟؟؟
نکنه آقای اخوان میخوان پلتفرم شاد رو به غولی مثل روبیکا تبدیل کنن؟؟؟؟
شاید هدف از این بازدید های دوره ای خریدن رای اونها باشه؟؟
اصلا چرا یک سازمان دولتی مثل آموزش و پرورش باید قرارداد انحصاری با یک شرکت خصوصی مثل همراه اول ببنده!!!!!!
آیا قرارداد انحصاری یک نهاد دولتی با یک شرکت خصوصی قانونی هست؟؟؟چرا ایرانسل و رایتل نباید در کار حضور داشته باشند؟
پشت پرده این قرارداد انحصاری چی هست؟؟؟
این از کیسه خلیفه بخشیدن ها دلیلش چی میتونه باشه؟؟؟؟
مدیر پایگاه

سلام 
بررسی می کنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین