پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۲۲۷
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز در بندر انزلی گفت: ناوشکن کلاس دماوند با آخرین تجهیزات و فناوری به ناوگان شمال کشور ملحق می‌شود.
شعار سال: امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امروز در بندر انزلی در حاشیه مراسم معارفه فرمانده جدید ناوگان شمال گفت: نیروی دریایی ارتش تمام فعالیت‌های خود را در عرصه ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی می‌کند و با کمک شرکت‌های دانش بنیان، تجهیزات به روز را در ناوگان شمال و جنوب در اختیار دارد.

او با اشاره به عملکرد قابل توجه نیروی دریایی ارتش در عرصه بین‌الملل افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضوی موثر در حوزه اقیانوس هند اجلاس فرماندهان نیروی دریایی همچنین انجام تعاملات چند جانبه بین‌المللی با اجرای رزمایش‌های مرکب و مشترک با کشور‌های دوست حضوری فعال دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق چند شناور به ناوگان شمال و جنوب خبر داد و اظهار داشت: در ناوگان شمال ناوشکن کلاس دماوند با آخرین تجهیزات و فناوری آماده انداختن به آب است.

امیردریادار ایرانی ادامه داد: در ناوگان جنوب نیز از ناو اطلاعاتی طلائیه از کلاس ناوشکن جماران که دارای آشیانه بالگرد و همچنین زیر دریایی کلاس فاتح است، به نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود.

او یادآور شد: دشمنان ایران همواره در تلاشند تا با ایران هراسی مانع ارتباطات بین المللی نیرو‌های نظامی ایران شوند، اما نیروی دریایی به دلیل ساختارش فراتر در آب‌های بین المللی و فراتر از مرز‌های داخلی خود فعالیت دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: برای سفر ناوگروه‌های ایرانی به کشور‌های همسایه و بالعکس برنامه‌هایی در دستور کار نیروی دریایی است.

امیر ایرانی با اشاره به هدف از سفر ناوگروه‌ها به کشور‌های همسایه تصریح کرد: هدف از میزبانی ناوگروه‌های کشور‌های دیگر در ایران و سفر ناوگروه‌ها به کشور‌های همسایه جهت اجرای تمرین‌های رزمی مرکب و مشترک و تبادل آموزش‌ها، صدور پیام صلح و دوستی و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه‌های چند جانبه است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۹۹۲۲۶۸، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین