پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۶۱۸
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
در مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ سپاه، ۱۶ فروند موشک بالستیک در کلاس‌های مختلف به طور همزمان شلیک و اهداف از پیش تعیین شده را منهدم کردند.
شعار سال: مرحله نهایی رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک همزمان ۱۶ فروند موشک برد بلند، میان برد و کوتاه برد نیروی هوافضای سپاه به سمت اهداف از پیش تعیین شده انجام پذیرفت.

در این مرحله از رزمایش موشک‌های عماد، قدر، سجیل، زلزال دزفول و ذوالفقار مواضع حساس شبیه سازی شده دشمن را با دقت ۱۰۰ درصدی مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند.

همزمان با شلیک موشک‌ها، ۱۰ فروند پهپاد هجومی نیروی هوافضای سپاه بطور همزمان از مبدا حرکت و اهداف از پیش تعیین شده را منهدم کردند.

بنابر این گزارش؛ اجرای قابلیت مانور پذیری موشک‌های سوخت جامد برای عبور از سپر‌های دشمن، شلیک همزمان و اصابت همزمان و ارتقای آمادگی‌های رزمی از ویژگی‌های بخش نهایی رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰، کدخبر:، www.ilna.news، ۱۱۷۳۵۸۹
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین