پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۵۹۹
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در حاشیه مراسم یازدهمین سالگرد شهادت سردار حسن تهرانی مقدم در جمع خبرنگاران از ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک توسط سپاه برای مقابله با سپر‌های دفاعی هوایی خبر داد. وی درباره ویژگی‌های این موشک عنوان کرد که این سامانه از سرعت بسیار بسیار بالا و توان مانورپذیری در جو و بیرون جو برخوردار است؛ یعنی هم سامانه‌های پدافندی که در داخل جو دفاع می‌کنند و هم سامانه‌های فوق‌العاده گران‌قیمتی که در بیرون جو با موشک‌ها مقابله می‌کنند، این موشک جدید جمهوری اسلامی ایران از همه آن‌ها عبور می‌کند.

شعار سال: فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک خبر داد و گفت: این موشک جدید از همه سامانه‌های سپر موشکی عبور می‌کند.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در حاشیه مراسم یازدهمین سالگرد شهادت سردار حسن تهرانی مقدم در جمع خبرنگاران از ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک توسط سپاه برای مقابله با سپر‌های دفاعی هوایی خبر داد.

سردار حاجی‌زاده افزود: این موشک جدید از همه سامانه‌های سپر موشکی عبور می‌کند و فکر نمی‌کنم تا ده‌ها سال بعد هم یک فناوری پیدا شود که بتواند با آن مقابله کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: این موشک سامانه‌های ضد موشکی دشمن را هدف قرار می‌دهد و یک جهش بزرگ نسلی در حوزه موشکی است که ان‌شاالله سطح امنیت کشور را افزایش خواهد داد.

وی بیان کرد: ما سال‌هاست که در سایه تحریم‌های ظالمانه و سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ بشریت، کار‌های خود را در حوزه هوافضا به پیش می‌بریم.

وی درباره ویژگی‌های این موشک عنوان کرد: این سامانه از سرعت بسیار بسیار بالا و توان مانورپذیری در جو و بیرون جو برخوردار است؛ یعنی هم سامانه‌های پدافندی که در داخل جو دفاع می‌کنند و هم سامانه‌های فوق‌العاده گران‌قیمتی که در بیرون جو با موشک‌ها مقابله می‌کنند، این موشک جدید جمهوری اسلامی ایران از همه آن‌ها عبور می‌کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در سایر حوزه‌ها اعم از حوزه‌های فضایی، پهپادی، پدافندی و جنگ الکترونیک نیز نیرو‌های مسلح با بهره‌گیری از ظرفیت دانشمندان جوان کشور، با قدرت به پیش می‌روند و ان‌شاءالله در آینده نزدیک، ملت ایران شاهد موفقیت‌های بزرگ‌تری خواهند بود.

تعداد بازدید : 8
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:۱۹ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۵۶۲۸۹۰۹، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین