پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۰۷۸
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه از حیث فناوری ساخت هواپیما در مراحل بسیار خوبی هستیم، گفت: سعی می‌کنیم تمامی تسلیحات در حوزه‌های پدافندی و پدافند هوایی به سامانه‌های جدید و به روز تجهیز شود.

شعار سال: امیر محمدرضا قرایی آشتیانی صبح امروز (چهارشنبه، ۱۴ تیرماه) در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران افزود: اگر به هواپیمای شکاری یا تجاری احساس نیاز شود حتما تا آنجایی که خودمان بتوانیم تولید کنیم کار را دنبال می‌کنیم.

برنامه ریزی برای تجهییز تمام سامانه های پدافندی به موشک های هایپرسونیک
آشتیانی تاکید کرد: البته اگر لازم باشد خریدی صورت بگیرد آن هم ضوابط و شرایطی دارد که پیگیری می‌شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی در رابطه با انعقاد قرارداد‌های تسلیحاتی با کشور‌هایی که اخیر رئیس جمهور به آنجا سفر کرده است نیز اظهار داشت: کشور‌هایی که در مسیر مقاومت قرار دارند و به دنبال ثبات و صلح جهانی هستند، با تمامی آن‌ها در همه زمینه‌ها فعالیت داریم.

به گفته وی قرارداد‌های نظامی در چارچوب خاصی منعقد می‌شود و به طور کلی جمهوری اسلامی ایران با کشور‌هایی که در مسیر صلح حرکت می‌کنند، ارتباطات مختلفی دارد.

وزیر دفاع در پاسخ به این سوال که آیا ناوشکن دنا ۲ به موشک‌های هایپرسونیک مجهز شده است، بیان کرد: سعی می‌کنیم تمامی تسلیحات در حوزه‌های پدافندی و پدافند هوایی به سامانه‌های جدید و به روز تجهیز شود.

امیر آشتیانی در رابطه با تاریخ رونمایی دنا هم اعلام کرد که در آینده در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه شرق، تاریخ انتشار:۱۴ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۸۸۶۷۵۹، www.sharghdaily.com.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین