پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۹۷۹
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در جریان حضور در ایستگاه رادار تاکتیکی شهید اصلان علیزاده نمین اردبیل از بخش‌های مختلف این سایت بازدید کرد و توان رزمی و آمادگی دفاعی این سایت تاکتیکی را مورد ارزیابی قرار داد. وی یادآور شد که ما به عنوان سرباز باید آمادگی شب حمله را داشته باشیم و نباید غفلت کنیم. همین آمادگی موجب می‌شود که دشمن شهامت تجاوز به این مرز و بوم را نداشته باشد.

شعارسال: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: به عنوان سرباز باید آمادگی شب حمله را داشته باشیم و نباید غفلت کنیم.

باید آمادگی شب حمله را داشته باشیم + بازدید از ایستگاه رادار تاکتیکی شهید اصلان علیزاده نمین اردبیل

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در جریان بازدید از ایستگاه رادار تاکتیکی شهید اصلان علیزاده نمین اردبیل با بیان اینکه استکبار جهانی رو به افول است و برای حفظ قدرت خود بدنبال لطمه زدن به ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: ما به عنوان سرباز باید آمادگی شب حمله را داشته باشیم و نباید غفلت کنیم. همین آمادگی موجب می‌شود که دشمن شهامت تجاوز به این مرز و بوم را نداشته باشد.

وی اظهار کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش همگام با سایر نیرو‌های مسلح، با تمام قوا در دفاع از تمامیت ارضی و امنیت حریم هوایی کشور در میدان رزم حضور دارد.

فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش تصریح کرد: پدافند هوایی توانسته با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین بومی در حوزه سامانه‌های پدافندی و موشکی دست متجاوزان را از رسیدن به آسمان جمهوری اسلامی قطع کند.

باید آمادگی شب حمله را داشته باشیم + بازدید از ایستگاه رادار تاکتیکی شهید اصلان علیزاده نمین اردبیل

امیر سرتیپ صباحی فرد با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت، بیان کرد: هیمنه و قدرت تو خالی استکبار جهانی از دست رفته است و هیچ قدرتی قادر به جبران آن نیست و ان شاء الله هرچه زودتر شاهد اضمحلال این رژیم نحس و غاصب صهیونیستی خواهیم بود.

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

قرار گرفتن مراکز نظامی و پادگان‌ها در داخل بافت شهری همزمان با گسترش افقی شهرها، مشکلات عدیده‌ای را در ماموریت‌های محوله پادگان و کاهش کارآیی آن به وجود آورده که این امر به خودی خود تهدیدی جدی در ایفای صحیح ماموریت‌ها محسوب می‌شود. در همین راستا مطالعات مکان گزینی به عنوان یکی از الزامات پدافند غیرعامل در جهت انتخاب نقطه‌ای با ضریب امنیت مکانی بالا از عناصر کلیدی در موفقیت و بقای این مراکز مطرح است. پادگان تیپ ۴۰ مستقل ارتش اردبیل از جمله مراکز نظامی است که با توجه به رشد شهر، در حوزه مسکونی شهر قرار گرفته و با توجه به ماهیت آن، فضای وسیعی را در اختیار دارد که در صورت خروج پادگان علاوه بر به وجود آمدن فضا برای توسعه شهری، پیامد‌های امنیتی که این مرکز با خود دارد نیز برطرف می‌شود. با توجه به قرارگیری تیپ ۴۰ مستقل پیاده ارتش در کاربری‌های شهری اردبیل و لزوم انتقال آن، می‌بایست اقدام به تدوین برنامه‌های توسعه مناسب برای خروج پادگان از شهر با نظر داشت به حساسیت حفظ دائمی امادگی آفندی و پدافندی نمود.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین