پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۳۶۳
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶
فرماندهی پلیس بصره امروز (پنج شنبه) بیانیه‌ای درباره سرقت یک کانتینر حاوی بمب‌های خوشه‌ای بسیار خطرناک در منطقه الزبیر در غرب این استان صادر کرد.

شعار سال:در این بیانیه آمده است: خبری مبنی بر سرقت مهمات بسیار خطرناک و منفجره در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. چنین خبری را تکذیب، و تشریح می کنیم که خطر رسانه های دروغین و شایعاتی از این دست کمتر از مواد منفجره ای که جان فرزندان ما را تهدید می کند، نیست. بنابراین مراقب باشید.
 
پلیس بصره از رسانه های خبری و شبکه های اجتماعی خواست اطلاعات را از منابع موثق دریافت کنند و در انتشار آنها جانب احتیاط را رعایت کنند.
 
پیش از این خبری در برخی رسانه های عراقی و فضای مجازی منتشر شده و در آن مدعی شده بود که یک کانتینر حاوی بمب های بسیار خطرناک خوشه ای در منطقه الزبیر به سرقت رفته است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شفقنا ، تاریخ انتشار: 18 آذر 1400، کدخبر: ، www.fa.shafaqna.com،1276617

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین