پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۶۷۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
بودجه وزارت جهاد کشاورزی در لایحه بودجه ۱۴۰۱ که امروز تقدیم مجلس شورای اسلامی شد، بیش از ۱۸ هزار و ۵۶۳ میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان پیشنهاد شده است.

شعار سال:در لایحه بودجه ۱۴۰۱ بودجه منابع عمومی وزارت جهاد کشاورزی از محل درآمد عمومی ۲۱ هزار و ۱۰ میلیارد و ۲۷۴ میلیون تومان،  واگذاری دارایی های سرمایه ای یک هزار و ۵۷۳ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال و درآمد اختصاصی از محل کل منابع دستگاه ها ۶۹ هزار و ۷۱۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون تومان و منابع عمومی دولت ۱۱۵ هزار و ۹۱۰ میلیارد و ۶۳۸ میلیون تومان پیشنهاد شده است.
 
همچنین مصارف عمومی وزارت جهاد کشاورزی  از محل هزینه ای ۱۳۸ هزار و ۴۹۴ میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان،  تملک دارایی و سرمایه ای ۸۶ هزار و ۳۰۵ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان، مصارف اختصاصی وزارت جهاد کشاورزی از محل هزینه ای ۲۴ هزار و ۹۷۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و از محل تملک داریی های سرمایه ای ۳۲ هزار و ۱۵۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است.
 
در این لایحه ۲۴ هزار و ۳۷۱ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال برای حقوق و دستمزد، ۲۷ هزار و ۸۱۷ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان برای سایر هزینه ها و برای مصارف اختصاصی از محل هزینه ای مبلغ ۲۴ هزار و ۹۷۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان، تملک دارایی سرمایه ای ۲۲ هزار و ۱۵۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.
 
بودجه پیشنهادی ۱۸.۵ هزار میلیارد تومانی بخش کشاورزی
 
 دولت سیزدهم امروز یکشنبه نخستین لایحه بودجه خود را با سقف ۳۶۳۱ هزار میلیارد تومان تقدیم مجلس کرد به طوری که دخل و خرج دولت در سال آینده را با رقم ۳۶۳۱ هزار میلیارد تومان بسته شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  زیست آنلاین، تاریخ انتشار: 21 آذر 1400، کدخبر: ، www.zistonline.com،85800

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین