پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۶۷۸۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
بعد از تعیین حد متعارف مصرف برق، بدون توجه به واقعیات‌های جامعه و افزایش قیمت با اسم رمز جریمه مشترکین پر مصرف، حالا نوبت به اضافه کردن آیتم‌هایی بنام مبلغ بیمه و صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی رسیده است. آقایان چای قلیان یا پذیرایی دیگری نیاز ندارند، تقدیم کنیم! تا کی باید کشور شاهد برنامه ریزی دستوری، بالا به پائین و اصطلاحا ارباب -رعیتی باشد، یک دور قانون اساسی را لطفا مطالعه کنید تا چند خط بر سواد تان اضافه شود و با شیوه فعالیت خودتان و حقوق شهروندان، بیشتر آشنا شوبد.
شعار سال: در قبوض برق جدیدا یک آیتم با عنوان (بیمه) اضافه شده با مبلغ متغیر و یک آیتم با عنوان (صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی) با مبلغ ثابت ۴۰۰۰ تومان. اولا اگر بابت حوادث برقی این بیمه دریافت میشود چرا اداره برق بابت این همه خسارات به وسایل برقی جبران خسارت نمی‌کند. ثانیا این بیمه همگانی حوادث طبیعی دیگر چه صیغه جدیدیست آن هم با این مبلغ بالا!
سرفصل‌هایی جدید در قبوض برق!
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی خبر ۲۴
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
0
0
کی به کیه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین