پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۳۴۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
اسپانیا به شقایق باپیری دختر هندبالیست ایرانی که برای پناهندگی، اردوی تیم ملی را ترک و علیه کشور با رسانه‌های ضدانقلاب مصاحبه کرد، پناهندگی نداد!

شعار سال:شقایق باپیری بعد از ۴ بازیکن کامرونی، پنجمین هندبالیست حاضر در رقابت‌های قهرمانی جهان بود که قصد پناهندگی داشت اما نتوانست از اسپانیا پناهندگی بگیرد.
 
باپیری در یک ویدئو گفته بود که دلایل پناهندگی‌اش سیاسی نیست بلکه برای آینده ورزشی و پیشرفت خودش این تصمیم را گرفته است. او اما در یک اظهار نظر مغرضانه گفت آرزو کرده که زنان در جامعه ایران «جنس دوم» نباشند!
 
این سخن در حالی گفته می‌شود که او در مراتب بالای ورزشی ایران فعالیت می‌کرده و به عنوان بازیکن تیم ملی در مسابقات بین المللی شرکت می‌کرده اما با سو استفاده از این جایگاه و هزینه‌هایی که صرف این بازیکن شده اردوی تیم ملی را برای اهداف شخصی خود ترک کرد.
 
هندبالیست ملی پوش ایرانی اکنون با رایزنی کمیته ملی المپیک در حال بازگشت به ایران است.
 
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری رجانیوز  ، تاریخ انتشار:  30 آذر 1400، کدخبر: ،www.rajanews.com،353689

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین