پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۵۵۴
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۴
پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات استان لرستان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات و جمعی از مسوولان ارشد استانی در سالن جهاد کشاورزی برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات لرستان برگزار شد
 شعار سال:پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات استان لرستان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل  خطیب وزیر اطلاعات و جمعی از مسوولان ارشد استانی در سالن جهاد کشاورزی برگزار شد.
 
وزیر اطلاعات در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل پیشین اطلاعات لرستان، حکم مدیرکل جدید را به وی ابلاغ کرد.
 
مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: به لطف خدا و تلاش همه خدمت‌گذاران نظام امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در حوزه‌های مختلف همواره منشا خیر و برکت و در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها است و وظیفه خود می‌دانم از آنها قدردانی کنم.
 
سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه این مراسم با بیان اینکه هم افزایی و ارتباط خوبی بین دستگاه‌های امنیتی در راستای خدمت به مردم وجود دارد، اظهار کرد: باید بخشی از نگاه امنیتی در دولت جدید به مسائل فرهنگی و اعتقادی نیز معطوف شود.
 
وی با بیان اینکه امروز با تغییر دولت شاهد تغییر نگاه از تمایل به غرب با نگاه تکیه بر توانمندی‌های داخل هستیم، افزود: اگر در حوزه معیشتی کمک مومنانه انجام می‌دهیم هدف آن همبستگی و اتحاد است.
 
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان(ع) از زحمات مدیرکل پیشین اطلاعات لرستان قدردانی کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرکل جدید، گفت: باید برای رفع مشکلات مردم همه دستگاه‌ها در کنار هم باشیم و به هم کمک کنید و همه ظرفیت‌ها را به کار بگیریم.
 
سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان نیز که به عنوان دیگر نماینده شورای تامین در استان در این برنامه صحبت کرد، گفت: لرستان استانی با موقعیت خاص و ویژه است و همجواری با استان‌های مرزی کرمانشاه و ایلام و خوزستان شرایط لرستان را نیز ویژه کرده است.
 
وی افزود: از ولایت مداری و شیعه مداری مردم لرستان هر چه بگوییم کم است و گواه آن تقدیم ۶٣٠٠ شهید توسط مردم لرستان به انقلاب است.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری سفیر لرستان ، تاریخ انتشار:  2 دی 1400، کدخبر: 4391، www.safirelorestan.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین