پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۳۶۸۶۲۹
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در پی سیاست‌های اصلاحی خود، پیرامون اصلاح قوانین و دستورالعمل‌های بازار سرمایه؛ برگزاری کنفرانس را جایگزین توقف‌های مکرر کرد.
شعار سال: هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در پی سیاست‌های اصلاحی خود، پیرامون اصلاح قوانین و دستورالعمل‌های بازار سرمایه؛ برگزاری کنفرانس را جایگزین توقف‌های مکرر کرد.

پس از مصوبات روز‌های گذشته مبنی بر لغو اخذ تعهدنامه و بازگشایی خودکار کد‌هایی که دسترسی آنلاین آن‌ها محدود شده بود، هیأت مدیره جدید سازمان بورس در مصوبه‌ای جدید توقف نماد‌های بازار سرمایه پس از نوسان ۲۰ درصدی (مثبت و منفی) و همچنین توقف به علت نوسان منفی ۵۰ درصدی را به طور کامل لغو و صرفاً توقف و برگزاری کنفرانس پس از رشد ۵۰ درصدی و افت ۳۰ درصدی اعمال خواهد شد.

پیشتر این مصوبه سبب متوقف شدن مکرر نماد‌های بورسی و فرابورسی پس از رشد یا افت قیمتی می‌شد.

این مصوبات نشان از عزم جدی هیأت مدیره جدید به سمت ارتقا کارامدی بازار سرمایه و زمینه سازی برای اصلاحات بنیادی‌تر در سایر بخش‌ها نظیر چالش دامنه نوسان و هوشمندکردن نظارت می‌دهد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۸۰۰۹۱۳۷، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین