پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۸۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
بیژه نوباوه وطن نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از عملکرد مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: باید در شرح وظایف مدیر و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس تجدیدنظر شود. وی با اشاره به حمایت دولت از طرح صیانت از اینترنت گفت: در ارتباط با طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی پس از ارجاع این طرح از کمیسیون ویژه به مرکز پژوهش‌ها این مرکز با صدور اطلاعیه با آن مخالف کرده که این کار قانوناً درست نیست.

شعار سال:  بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران، با انتقاد از عملکرد مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس قانونا حق ندارد که در مورد موضوعات و طرح‌های در دستورکار اطلاعیه بدهد و موضع‌گیری کند بلکه تنها می‌تواند نظر مشورتی و کارشناسی بدهد.
 
 وی با اشاره به حمایت دولت از طرح صیانت از اینترنت گفت:  در ارتباط با طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی پس از ارجاع این طرح از کمیسیون ویژه به مرکز پژوهش‌ها این مرکز با صدور اطلاعیه با آن مخالف کرده که این کار قانوناً درست نیست.
 
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: بررسی و موافقت و مخالفت در طرح‌های دستورکار مجلس در حوزه کاری مرکز پژهش‌های مجلس نیست و این مرکز فقط می‌تواند نظر مشورتی بدهد و مخالفت و موافقت وی با یک طرح محمل قانونی ندارد.
 
نوباوه خاطرنشان کرد: این رفتار مرکز پژوهش‌ها در اعلام نظر و مخالفت با طرح در دستورکار و به عنوان مثال طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی اهانت به مجلس است و نباید اتفاق بیفتد.
 
وی افزود: باید در شرح وظایف مدیر و کارکنان مرکز پژوهش‌های مجلس تجدیدنظر صورت گیرد و از تداوم این مسیر که این مرکز بخواهد با طرحی مخالفت یا موافقت کند ممانعت به عمل آید.
 


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران  ، تاریخ انتشار:  6 دی 1400، کدخبر: 123453، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
0
0
مثل اینکه خیلی دوست دارین که طرح صیانت حتما اجرا بشه خیلی از جوونها از این طریق کار میکنن.به فکرشون باشین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین