پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۱۱۵
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
فرش مردم آره، فرش ما خیر! منشه امیر مجری باسابقه رادیو اسرائیل دستیابی ایران به بمب هسته‌ای در آینده را باعث نگرانی خوانده و مدعی شده که حتی اگر اسرائیل دویست بمب هسته‌ای داشته باشد، برای دفاع از موجودیت آن است! بر خلاف چارچوب لازم الرعایت ادب در رسانه، ناچاریم بگوییم، گم شو با این توجیه هستی ایت.

شعار سال:منشه امیر مجری باسابقه رادیو اسرائیل در حالی که دستیابی ایران به بمب هسته‌ای در آینده را باعث نگرانی خوانده اما گفته حتی اگر اسرائیل دویست بمب هسته ای دارد، برای دفاع از موجودیت آن است!
 
او در بخشی از متنی که سایت گویا منتشر کرده، این پرسش که چرا اسرائیل حق دارد به جنگ افزار هسته ای مسلح شود و ایران نه، بهانه‌ای برای توجیه برنامه‌های هسته‌ای ایران توصیف کرد.
 
امیر درباره‌ی تسلیحات هسته‌ای رژیم صهیونیستی اسرائیل گفته که حتی اگر این گمان که اسرائیل دویست بمب هسته ای دارد، امری که هرگز مورد تائید مقامات رسمی قرار نگرفته، برای دفاع از موجودیت [آن] در برابر حکومت‌هایی بوده که علنا اسرائیل را به نابودی تهدید کرده‌اند.
 
او گفت که در گذشته، این دشمنان، کشورهای عرب بودند. ولی آنها چند سالی است که راه مسالمت و آشتی با اسرائیل را در پیش گرفته‌اند، ولی اکنون ایران جایگزین آنها شده و اگر بمب اتمی بسازد، امنیت اسرائیل به شدت به خطر خواهد افتاد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  انصاف نیوز، تاریخ انتشار:  9 دی 1400، کدخبر: ، www.ensafnews.com/323582

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین