پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۱۲۷
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار دولت رئیسی، امروز برای پاسخ به سوال یکی از نمایندگان مجلس به بهارستان رقته بود که در بخشی از سخنانش گفته «وزارت کار مسئول ایجاد اشتغال نیست، بلکه مسئول ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های این حوزه تلقی می‌شود».

شعار سال:وعده‌های انتخاباتی یکی یکی 'پوچ می‌شوند'

حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار دولت رئیسی، امروز برای پاسخ به سوال یکی از‌ نمایندگان مجلس به بهارستان رقته بود که در بخشی از سخنانش گفته «وزارت کار مسئول ایجاد اشتغال نیست، بلکه مسئول ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های این حوزه تلقی می‌شود».

او مدت‌ها پیش از اینکه وزیر شود، در پاسخ به یک توییت نوشته بود «با یک میلیون تومن هم می‌شود کار تولیدی کرد.حتما می‌پرسید چگونه؟! حق دارید! آموزش نداده‌ایم!».

حالا که او وزیر شده انتظار می‌رفت که از تز اشتغال با یک میلیون تومان در زمان وزارتش استفاده کند که حالا کلا گفته ایجاد اشتغال به وزارت کار ربطی ندارد! با این منطق احتمالا ایجاد اشتغال باید جزو وظایف وزارت دادگستری یا اطلاعات باشد!

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی اسکان نیوز

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین