پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۷۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
برخی از منتقدین، ادعای عبدالملکی در خصوص تغییرات مدیریتی و فسادستیزی را نوعی فرار به جلو ارزیابی کرده و معتقدند که نامبرده خود از انواع لشکر سایبری در پست‌های مدیریتی استفاده نموده است. اخیرا هم کار به استفاده از کم تجربه‌ها و بی تجربه‌ها رسیده است. ورای تائید یا تکذیب جزئیات، منتظر دریافت توضیحات به منظور کاهش سو استفاده‌های احتمالی و تنویر افکار عمومی هستیم.
شعار سال: عبدالملکی وزیر پرحاشیه کار در شاهکاری جدید جواد مقصود لو منشی هیئت مدیره تعاونی بونکرداران وحدت گلستان و بازرس شرکت خصوصی پخش شاپرک را به سمت عضو هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرده است. وی برای اینکه برای دوستش جواد رزومه‌ای دست و پا کند، پیش از این مقصودلو را به سمت دبیر ستاد مبارزه با مفاسد و تعارض منافع معرفی کرده بود.

وزیر کار همچنین علی ردادی را به عنوان عضو دیگر هیئت مدیره این سازمان منصوب کرده و ردادی تاکنون فاقد سابقه کاراجرایی در این سطح بوده است.
ادعای حضور منشی یک شرکت خصوصی در هیات مدیره صندوق بازنشستگی!
 
توضیحات شعار سال:
کانال تلگرامی اقتصاد سالم، دکتر علی ردادی را با دکتر محسن ردادی اشتباه گرفته و دکتر محسن ردادی عضو پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است. ضمنا دکتر علی ردادی ، هرچند سوابق هم سطح با پست ارایه شده نداشته ، اما تجارب مدیریتی مناسبی در گروه های اقتصادی شاهد و سرمایه گذاری توسعه ملی داشته است. رزومه دکتر علی ردادی به پیوست ارایه می گردد.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اقتصاد سالم
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
1
0
هر دم از این باغ بری میرسد .....
محسن ردادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
0
1
من محسن ردادی عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی هستم و چند تا از تبیین‌های مسایل ساده اینجانب در سایت شما درج شده است! برادرم علی ردادی را با من اشتباه گرفته‌اید. موفق باشید
مدیر پایگاه

سلام و عرض ادب


برای ما مایه افتخار است که آثار ارزنده فرهیخته ای چون شما در مجموعه ما بازنشر شده باشد.


خبر فوق ، ماهیت بازنشر دارد و به رسم امانت نمی توان در آن چندان تغییر ایجاد نمود. با این اوصاف، از تذکر مشفقانه شما سپاسگذاریم و توضیحاتی چند را در ذیل خبر درج نموده ایم.


منتظر دریافت و انتشار آثار ارزشمند شما هستیم.


ارادتمند

پاسخ ها
محسن ردادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
از توضیح و اصلاح خبر بسیار سپاسگزارم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین